کد خبر : 1533921 | 05 تیر 1397 ساعت 16:46 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

والی: در تمرینات فولاد حاضر می‌شوم

مدافع فولاد پس از حرف و حدیث های بسیار درباره جدایی اش در نهایت قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

والی: در تمرینات فولاد حاضر می‌شوم 

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی کاپیتان فولادخوزستان که چندی پیش گفته می شد تصمیم به جدایی از این تیم دارد بناست یک فصل دیگر در کنار سرخپوشان خوزستانی حضور داشته باشد. او پیش از صحبت درباره توافقات و امضای قراردادش از هواداران و افرادی که نگران جدایی او از این تیم بودند تشکر می کند و می گوید: از تمامی کسانی که در این مدت پیگیر وضعیتم بودند و همچنین هواداران متعصب فولاد بسیار سپاسگزارم و خوشحالم که یک فصل دیگر در خدمت تیم فولاد هستم و برای تیم محبوبشان به میدان می روم.


او در ادامه گفت: فولاد تیم بزرگی است وحضور در آن باعث غرور و افتخار برای من است و من خودم را از این تیم و مجموعه جدا نمی دانم. از اینکه قرار است دوباره برای تیم شهرم به میدان بروم و در خدمت این تیم باشم خوشحالم. 


از او در مورد علت به تاخیر افتادن تمدید قراردادش و اینکه گفته می شد به دلیل مشکلات مالی تصمیم به ماندن نداشته سوال می کنیم که او در پاسخ گفت: اختلاف من با باشگاه اختلاف مالی نبوده بلکه یک اختلاف نظر آن هم بر سر بعضی مسائل بوده، درست است مشکلات مالی برای یک بازیکن مهم است اما برای بازیکن موفقیت تیم شهرش مهمتر است. 


وی افزود:  بعد از نشست دوباره  با آقایان و مسئولین باشگاه فولاد تا چند روز دیگر بر سر تمرینات حاضر خواهم شد. 


والی در پایان از کسانی که درخواست حضورش را داشتند تشکر می کند و می گوید: در آخر باید از چند باشگاه و سرمربیانی که در طول این مدت از من درخواست همکاری داشتند، تشکر می کنم و برای تیم هایشان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها