کد خبر : 1533998 | 05 تیر 1397 ساعت 21:00 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو: من طرفدار پر و پا قرص VAR هستم

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد قدرت کره جنوبی تنها مختص به سون هیونگ مین نیست.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که در دومین دیدار خود به شکلی دراماتیک موفق به غلبه بر سوئد شد، حالا برای قطعی کردن صعود خود باید به مصاف کره جنوبی برود که علیرغم 2 شکست هنوز هم اندکی شانس صعود دارد.

 

تکنولوژی ویدئویی: "من به این روش بسیار علاقه دارم و طرفدار آن هستم و معتقدم تکنولوژی بازبینی صحنه در این دوره جام جهانی بسیار موفق عمل کرد و بارها شاهد تصمیمات درستی بودیم که به مدد این تکنولوژی گرفته شده است."

 

1306592

 

دیدار برابر کره جنوبی: "بعد از دیدار برابر مکزیک شرایط خوب نبود و فشار زیادی روی تیم ملی آلمان وجود داشت اما حالا فضا لذت بخش است و من حس می کنم تمرکز بازیکنان برای دیدار فردا شب مقابل کره جنوبی بیشتر از همیشه است. در بازی های ابتدایی ضدحملاتی روی دروازه آلمان زده شد که لزوما ربطی به شرایط دفاعی تیم ملی آلمان ندارد و از نظر من شرایط در حالت استاندارد بوده و ما با همین وضعیت ادامه خواهیم داد.

 

دمای هوا فردا 3-0 درجه اعلام شد که بالا است اما من فکر نمی کنم مشکلات برای تیم ملی آلمان بیش از کره جنوی باشد. نباید تیم ملی کره جنوبی را تنها مختص به سونگ هیون مین دانست و این تیم بازیکنان باکیفیت دیگری خصوصا در ضدحملات دارد که می توانند خطرناک باشند. ما باید جلوی ارتباط بین بازیکنان را بگیریم اما این بدان معنا نیست که تنها هدف ما گرفتن سون هیونگ مین باشد.

 

من نمی دانم کره چقدر شانس صعود دارم و قبل از بازی ها سناریو های مختلف را بررسی نمی کنم اما امیدوارم ما جوری بازی کنیم که سرنوشت دست خودمان باشد."

 

 

شرایط بازیکنان: "هوملس مشکلی ندارد و می تواند بازی کند. اوزیل پس از بازی در برابر سوئد واکنش بسیار خوبی در تمرینات داشت و البته من هم همین انتظار را از بازیکنان از جمله او و سامی خدیرا داشتم و همه بازیکنان ممکن است در ترکیب برابر کره جنوبی قرار بگیرند."

دیدگاه‌ها