کد خبر : 1534047 | 06 تیر 1397 ساعت 00:43 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

در قامت یک مدعی

کرواسی 2 ایسلند 1؛ تقدیم به مسی و آرژانتین!

تیم ملی کرواسی سومین بازی مرحله گروهی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا قاطعانه راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های کرواسی و ایسلند در چارچوب آخرین بازی مرحله گروهی گروه چهارم از ساعت 22:30 برگزار شد و در نهایت با پیروزی 2-1 کرواسی به پایان رسید. این مسابقه در ورزشگاه رستوف آره نا برگزار شد و داوران اسپانیایی قضاوت آن را برعهده داشتند.

 

زلاتکو دالیچ ترکیبی متفاوت نسبت به بازی های گذاشته در این بازی استفاده کرد و به چند بازیکن اصلی استراحت داد و بازیکنانی نظیر مودریچ و کواچیچ را هم در جریان بازی تعویض نمود. اما در طرف دیگر تیم ملی ایسلند با تمام قوا به زمین آمد تا با شکست تیم قدرتمند کرواسی راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

 

بازی در نیمه اول با نتیجه صفر صفر به پایان رسید و به نظر می رسید کروات ها به این نتیجه راضی هستند. اما در آغاز نیمه دوم میلان بادلی دروازه هالدرستون را گشود تا کرواسی در آستانه صعود با 9 امتیاز قرار بگیرد. این گل روی حرکت دفاع کنار سرمه ای پوشان از سمت چپ، دفع ناقص مدافع تیم ایسلند و شوت دقیق میلان بادلی به دست آمد.

 

اما این پایان کار نبود و سیگوردسن در دقیقه 76 با استفاده ضربه پنالتی موفق به گلزنی شد. ایسلند با این گل امیدوارانه بازی را دنبال کرد و حملاتی نیز روی دروازه کرواسی انجام داد ولی در دقیقه 90 ایوان پریشیچ ستاره تیم اینتر بار دیگر دروازه هالدرستون را فرو ریخت تا کروات ها با امتیازات کامل راهی مرحله حذفی شوند.

 

کرواسی با این نتیجه در کنار اروگوئه بهترین تیم مرحله گروهی شد اما نتوانست بدون گل خورده مرحله گروهی را تمام کند.

 

تیم دالیچ در مرحله بعد به مصاف دانمارک می رود و آرژانتین به عنوان تیم دوم با فرانسه دیدار می کند. تیم دوست داشتنی ایسلند با یک امتیاز بازی با آلبی سلسته قعرنشین شد و نیجریه جایگاه سوم را به دست آورد.

 

1314518

دیدگاه‌ها