کد خبر : 1534205 | 06 تیر 1397 ساعت 17:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان و کره جنوبی با ۵ تغییر مقابل هم

یواخیم لوو و شین تائه یونگ ترکیب تیم‌های ملی آلمان و کره جنوبی را مشخص کردند.

آلمان و کره جنوبی با ۵ تغییر مقابل هم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور سوم و پایانی گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی آلمان که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به دنبال پیروزی است، از ساعت  ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم کازان آرنا به قضاوت مارک گیگر از آمریکا مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرد.

مانوئل نویر، ماتس هوملس، نیکلاس سوله، جاشوا کیمیچ، یوناس هکتور، سامی خدیرا، تونی کروس، لئون گورتزکا، مارکو رویس، مسوت اوزیل و تیمو ورنر بازیکنان منتخب یواخیم لوو هستند که ترکیب آلمان را برابر کره جنوبی تشکیل می‌دهند.

آلمان که در مسابقه اخیرش مقابل سوئد در مقایسه با نخستین بازی جام جهانی برابر مکزیک چهار تغییر در ترکیب داشت، امروز هم با ۵ جابه‌جایی نسبت به بازی با سوئد به مصاف کره جنوبی رفته که به این ترتیب آنتونیو رودریگر، جروم بواتنگ، سباستین رودی، توماس مولر و جولین دراکسلر جای خود را به ماتس هوملس و نیکلاس سوله، سامی خدیرا، لئون گورتزکا و مسوت اوزیل داده‌اند که بواتنگ به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است.
 
جو هیوون وو، یون یانگ سون، کیم یونگ وون، لی یونگ، هانگ چول، جانگ وو یونگ، جانگ هیون سو، لی جائه سونگ، مون سئونگ مین، کو جائه چول و سون هئونگ مین هم بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم ملی کره جنوبی برابر آلمان قرار گرفته‌اند.

کره جنوبی هم مثل آلمان پنج تغییر نسبت به بازی اخیرش در ترکیب بازی امروز داشته که یون یانگ سون، هانگ چول، هانگ وو یونگ، جانگ هیون سو و کو جائه چول جانشین جانگ هیون سو، کیم مین وو، جو سه یونگ، کی سونگ یئونگ و هوانگ هی چان شده‌اند.

تیم ملی آلمان در این گروه سه امتیازی است و کره جنوبی امتیازی از دو مسابقه گذشته‌اش ندارد.

 

1314702

 

1314703

دیدگاه‌ها