کد خبر : 1534522 | 07 تیر 1397 ساعت 21:10 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع جانانه کارواخال از هیه رو در مقابل شوستر

از دیدگاه برند شوستر، فرناندو هیه رو را نمی توان در اندازه های یک مربی معمولی هم دانست.

دفاع جانانه کارواخال از هیه رو در مقابل شوستر

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد اسپانیا در جام جهانی تاکنون با انتقادهای زیادی همراه بوده است. لاروخا به زحمت و با کسب 5 امتیاز توانست بالاتر از پرتغال و ایران راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شود. پیش از شروع بازی ها اخراج لوپتگی شوک بزرگی به اسپانیا وارد کرد و فرناندو هیه روی کم تجربه، به اجبار جانشین او شد.

 

 

1307801

 

 

برند شوستر، مربی آلمانی سابق رئال، روز گذشته در مورد هیه رو به اوندا سرو گفت:« هیه رو اصلا مربی نیست و هیچ تجربه ای در چنین موقعیت بزرگی ندارد.

مربی بودن با بازیکن بودن فرق اساسی دارد. یک مربی باید طرح و برنامه بچیند و در مواقع بحرانی، بهترین تصمیمات را بگیرد. البته تقصیر هیه رو نیست و او چاره ای جز پذیرش این پست نداشت. متاسفانه او الان در هدایت اسپانیا دچار مشکل شده است.»

 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال و تیم ملی اسپانیا در دفاع از مربی خود گفت:« با گفته های شوستر مخالفم. باید بگویم که هیه رو اتفاقا آماده تر از همیشه برای مربیگری اسپانیاست و توانایی لازم را نیز دارد. ما بازیکنان همه پشت او هستیم و از تصمیماتش تبعیت می کنیم.

درست است که تاکنون نتوانسته ایم اسپانیای واقعی باشیم اما اگر بتوانیم مشکلاتمان هنگام دفاع کردن را از بین ببریم، می توانیم تا فینال نیز صعود کنیم.»

 

دیدگاه‌ها