کد خبر : 1534702 | 08 تیر 1397 ساعت 19:35 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو لوریس: آرژانتین بهتر از مرحله گروهی خواهد بود

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه مدعی شد آرژانتین تیمی بهتر از بازی های گروهی خواهد بود.

هوگو لوریس: آرژانتین بهتر از مرحله گروهی خواهد بود


به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس حس می کند حالا که آلبی سلسته بعد از تحمل دشواری های فراوان موفق شد از گروه خود با گل دقایق پایانی مارکوس روخو عبور کند، در ادامه جان از انگیزه بالاتری برخوردار خواهد بود.

 

1314513

 

هوگو لوریس گفت: "قرار است در مرحله یک هشتم به مصاف آرژانتین برویم پس باید در بهترین شرایط ممکن خود باشیم. ما شرایط بازی های گروهی را بررسی کرده ایم اما می دانیم بازیکنی مانند لیونل مسی می تواند سطح بازی خود را بالا برده و سرنوشت بازی را تعیین کند؛ همین کاری که بارها در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا قادر به انجام آن بوده است.

 

ما باید به صورت جمعی دفاع کرده و همه چیز خودمان را چه به صورت شخصی و تیمی در زمین نشان داده و باهوش تر از همیشه عمل کنیم. آرژانتین قصد دارد موضوعات فراوانی را ثابت کند زیرا در مرحله گروهی آنها لحظات دشواری داشتند و بالاخره موفق به صعود شدند، پس من اطمینان دارم حالا آنها با توان بیشتری در بازی ها حضور خواهند یافت.

 

آنها در گذشته مسابقات جام جهانی را فتح کرده اند؛ بنابراین یک مسابقه بزرگ و دشوار در انتظار فرانسه خواهد بود و ما باید سطح خود را بالا ببریم. مسی بازیکنی  منحصر به فرد است و شما نمی توانید هیچ کسی را به او مقایسه کنید اما امباپه کیفیت و پتانسیل بالایی داشته، سریع و انفجاری است و نیاز به فضا دارد.

 

من فکر می کنم در دیدار برابر آرژانتین او فضای بیشتری نسبت به 3 مسابقه اول خواهد داشت و همانطور که در رقابت ها پیش می رویم، سطح بازی امباپه بهتر شده و فضا برای اشتباهات کمتر می شود اما به نظر من کیلیان توانایی تغییر در لحظات سخت را دارد."

دیدگاه‌ها