کد خبر : 1534705 | 08 تیر 1397 ساعت 19:58 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوای رشت همچنان بارانیست

سپیدرود؛ خودزنی‌ها همچنان ادامه دارد

سپیدرود رشت در دومین سال حضورش در لیگ برتر به سر می برد باشگاهی که انتظار می رود قدر حضور خود در بالاترین سطح فوتبال ایران را بداند اما عملا اتفاقات دیگری می افتد.

سپیدرود؛ خودزنی‌ها همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، نماینده گیلانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران با تلاشی ستودنی توانست خود را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند و از گرداب انتهای جدول لیگ هفدهم جان سالم به در ببرد. پس از این اتفاق به نظر می رسید مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان گیلان و تیم سپیدرود قدر موقعیت به دست آورده را بدانند و با توجه به سرمایه عظیم هواداران، کاری کنند تا این تیم بتواند یکی از بهترین شهرستانی های حاضر در لیگ هجدهم باشد اما نه تنها تاکنون این اتفاق نیفتاده که شنیده می شود اخبار دیگری از این تیم در راه است.


مشکلات مدیریتی در این تیم پایانی ندارد و هر بار با آمدن تیم جدید مدیریتی هواداران دلخوش به تغییر اوضاع می شوند اما تنها چند روز زمان است تا ببینیم کماکان همان آش و همان کاسه است. شهاب مومنی، کیومرث بیات، جواد تن زاده و محمد نوین چهار مالک این تیم در یک سال اخیر هستند که در نوع خود رکوردی عجیب و غریب به نظر می آید.


در حال حاضر نیز با توجه به حضور مالکان جدید جنگ مدیریتی در این تیم هنوز به پایان نرسیده و شنیده می شود مالک قبلی که از نوع داوری برای از دست دادن این باشگاه شاکی است به دنبال برگزاری جلسات دیگر است تا باز هم بتواند به صندلی مدیریتی این باشگاه برسد و همین مسئله نشان می دهد کماکان باید در انتظار کشمکش های احتمالی باشیم.


مدیران جدید تیم گیلانی از زمان ورود به این باشگاه اقدام به تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی این تیم کردند که در نوع خود اتفاقی پسندیده است اما قطعا نمی تواند برگ برنده ای در نوع مدیریت یک تیم باشد. اینکه محمدرضا مهدوی 37 ساله، حسین کعبی 33 ساله، پویا نزهتی 33 ساله به همراه بازیکنانی همچون حسین ابراهیمی، ایمان صادقی، علی عباسی، میثم فردوسی، میثم تهیدست و میعاد یزدانی با سپیدرودی ها تمدید کردند اتفاق فرخنده ای است چرا که اغلب این بازیکنان از بهترین های این تیم در لیگ هفدهم بودند و ماندنشان اتفاق خوبی برای این تیم خواهد بود اما قطعا برگ برنده یک تیم مدیریتی محسوب نمی شود چرا که با توجه به سن و سال برخی از آنها و همینطور عدم وجود پیشنهاد از سوی تیم های دیگر برای تعدادی دیگر از آنها می توان گفت اتفاق عجیبی و غریبی نیفتاده است.

 

1315303

 


در رابطه با این موضوع می توان از چهار بازیکن فصل گذشته گیلانی ها نام برد که با دریافت پیشنهاداتی راه خروج از این تیم را در پیش گرفتند. امید سام کن به استقلال تهران پیوست، توحید غلامی به اکسین البرز پیوست، عماد میرجوان به جم رفت و علیرضا کوشکی نیز به جمع یاران مجید جلالی اضافه شد و طبعا مدیریت جدید نتوانست هیچ کاری در راستای حفظ قرارداد خود با آنها بکند. البته در این باره وفاداری برخی بازیکنان تمدید کرده با سپیدرودی ها را نباید فراموش کرد.


در راستای این موضوع نیز باید توصیه ای تیم جدید مدیریتی این باشگاه کرد و آن هم اینکه در معرفی بازیکنان تمدید کرده و انداختن عکس پیراهن با آنها کمی خویشتن دار باشند و پس از ورود هر بازیکن همگی وارد قاب نشوند  که البته این مشکل در تیم های دیگر نیز دیده می شود و گویا با حضور هر بازیکن در دفتر مدیریت در فصل نقل و انتقالات تمامی عناصر مدیریتی باید در قاب دوربین باشگاه خود را جا کنند و به همراه یک پیراهن و یک بازیکن، چهره ای همچون یک فاتح تمام عیار را به خود بگیرند.


آخرین نکته ای که این روزها درباره سپیدرودی ها به گوش می رسد اقدام این باشگاه برای تعیین سرمربی جدید است. سرپرست تیم در مصاحبه ای عنوان کرده دراگان اسکوچیچ، حسین فرکی، علی کریمی، نادر دست نشان و ماکار آقاجانیان نامزدهای حضور روی نیمکت این تیم هستند و طی یکی دو روز آینده نام قطعی سرمربی از قوطی بیرون خواهد آمد. با اتفاقات افتاده در فصل قبل، احتمال بازگشت کریمی به این تیم نزدیک به صفر است. دراگان هم طبیعتا با توجه به وضعیت دلار آخرین گزینه می تواند باشد، دست نشان نیز به دلیل اینکه نام مورد نظر مالک پیشین این باشگاه بود احتمال پیوستنش کم است. درباره فرکی اظهارنظری نمی توان داشت اما با توجه به لیست موجود مطابق با حرف های سرپرست تیم، مارکار آقاجانیان را می توان محتمل ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت سپیدرود دانست.


هر آنچه که باشد هواداران پرشور گیلانی در دومین فصل حضور در لیگ برتر پس از سال ها درجا زدن در دسته های پایین تر دیگر نمی خواهند پس از هر بازی یادآوری کنند که اگر سپیدرود بخشکد ماهی‌ها می میرند!

علی‌رضا هاشمی

دیدگاه‌ها