کد خبر : 1534788 | 09 تیر 1397 ساعت 09:48 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبتهای لوییس سوارز در آستانه بازی با پرتغال

لوییس سوارز: در تیم ملی فرد نداریم

لوییس سوارز، ستاره‌ی بارسلونا که در جام جهانی روسیه شروع چندان خوبی نداشت ولی بازی به بازی، بهتر شد می‌گوید می‌تواند در ادامه‌ی جام جهانی عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد.

لوییس سوارز: در تیم ملی فرد نداریم

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز می‌گوید او یک کمال‌گرا است و حالا در آستانه‌ی بازی تیم ملی کشورش با پرتغال در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی معتقد است آمادگی‌ مناسبی دارد و در مسیری صعودی قرار داشته و روز به روز بهتر می‌شود.


سوارز در جام جهانی روسیه شروع دشواری داشت. در بازی اول اروگوئه که یاران سوارز به سختی توانستند مصر را 1-0 شکست دهند، سوارز در جریان بازی عملکرد خوبی نداشت. اما مهاجم بارسلونا از بازی‌های بعدی خودی نشان داد. او در بازی مقابل عربستان سعودی گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و در بازی آخر مرحله‌ی گروهی که با پیروزی 3-0 اروگوئه در مقابل روسیه به پایان رسید هم موفق به گلزنی شد. به این ترتیب اروگوئه با کسب حداکثر امتیازهای ممکن به مرحله‌ی حذفی قدم گذاشت.


سوارز در آستانه‌ی بازی روز شنبه‌ی تیمش در مقابل پرتغال به خبرنگاران می‌گوید " الان نسبت به بازی اول خیلی بهترم. من آدم به شدت کمال‌گرایی هستم. بعد از بازی‌ها همیشه برمی‌گردم و اتفاقاتی که در جریان بازی افتاد را مرور می‌کنم و با هم‌تیمی‌ها و مربی‌هایم صحبت می‌کنم. بله، می‌دانم فردا کجا و در مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. برای صعود به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف قهرمان اروپا می‌رویم. ما انگیزه‌ی فوق‌العاده زیادی داریم ولی حالا باید آرام و خونسرد باشیم چون می‌دانیم که اگر هم اتفاق بدی بیفتد، ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم و از جان و دل مایه گذاشته‌ایم ".


اروگوئه با کسب صدرنشینی در گروه A از دیدار با قهرمان جام جهانی 2010 ، اسپانیا، در امان ماند. اگر اروگوئه چاره‌ای جز بازی با اسپانیا نداشت، سوارز باید به مصاف هم‌تیمی‌هایش مثل جرارد پیکه و جوردی آلبا می‌رفت.


سوارز می‌گوید " ذهنیت ما همیشه معطوف به پیروزی است. در مرحله‌ی گروهی حرفهایی مطرح می‌شد درباره‌ی اینکه بهتر است در گروه چه مقامی بدست آوریم ولی ما در نهایت به این حرفها گوش ندادیم چون همیشه می‌خواهیم اول باشیم ".


با اینکه موفقیت اروگوئه بر شالوده‌ی دفاع مستحکم این تیم، دفاعی که حول محور کاپیتان، دیه‌گو گودین می‌گردد، ساخته و پرداخته شده ولی در عین حال، ترکیب سوارز با مهاجم پاریس‌ سن‌ژرمن، ادینسون کاوانی یکی از زهردارترین زوجهای تهاجمی این جام جهانی به حساب می‌آید.


سوارز درباره‌ی کاوانی می‌گوید " ما مدتها است همدیگر را می‌شناسیم و بیشتر از 10 سال است در تیم ملی با هم بازی می‌کنیم. ما برای یک کشور می‌جنگیم و برای تیم ملی هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم. در هر بازی تا جایی که می‌توانیم سعی میکنیم به همدیگر کمک کنیم. ما در تیم ملی به دنبال هدفهای فردی نیستیم و تنها هدف‌مان این است که تیم ملی تا بالاترین مراحل جام جهانی بالا برود ".

دیدگاه‌ها