کد خبر : 1534816 | 09 تیر 1397 ساعت 11:42 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارکار آقاجانیان انتخاب نهایی تیم مدیریتی جدید

مربی تیم ملی، سرمربی سپیدرود رشت می‌شود؟

کانال رسمی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد مارکار آقاجانیان که پیش از این به عنوان کمک مربی تیم ملی به فعالیت می پرداخت پس از توافق با مسئولان تیم سپیدرود رشت امروز قرارداد خود را با این تیم منعقد کرد.

مربی تیم ملی، سرمربی سپیدرود رشت می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، کانال رسمی باشگاه سپیدرود رشت امروز خبری را مبنی بر توافق و عقد قرارداد رسمی با مربی تیم ملی، مارکار آقاجانیان روی خروجی خود فرستاد. این اتفاق در حالی افتاد که تاکنون هیچ یک از مسئولان این باشگاه اظهارنظری در این باره نداشتند و تنها کانال خبری رسمی باشگاه در این باره به اعلام خبر پرداخت. 

 

در حالیکه سرپرست تیم سپیدرود رشت پیش از این عنوان کرده بود پنج مربی به نام های دراگان اسکوچیچ، علی کریمی، نادر دست نشان، حسین فرکی و مارکار آقاجانیان به عنوان نامزدهای نشستن روی نیمکت سپیدرودی ها در لیگ هجدهم محسوب می شوند امروز نام نهایی بیرون خواهد آمد و گیلک ها سکان دار خود را برای حضور در لیگ هجدهم خواهند شناخت. 

 

1315422


در این باره گفته می شود مارکار آقاجانیان که در سال های اخیر همیشه به عنوان یکی از دستیاران کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی می نشست در نهایت پس از مذاکره و توافق با مالک و مدیران جدید سپیدرود توانست قرارداد خود را با این تیم به امضا دربیاورد و به عنوان جدیدترین مربی سپیدرودی ها لقب بگیرد. این خبر با اعلام کانال رسمی باشگاه منتشر شد و هنوز هیچ یک از مسئولان تیم در این باره به صحبت نپرداختند. 

 

در صورت به وقوع پیوستن این اتفاق، مارکار را می توان دومین سرمربی سپیدرودی ها در لیگ هجدهم پیش از آغاز این رقابت ها دانست چرا که پیش از این نادر دست نشان توسط مالک قبلی به عنوان سرمربی رشتی ها انتخاب شده بود اما پیش از آغاز برنامه های این مربی، مالکیت تیم تغییر کرد و بدین ترتیب صاحبان جدید سپیدرود کمک مربی تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان سرمربی تیم سپیدرود به خدمت گرفتند. 

 

علی نظرمحمدی و علی کریمی، دو سرمربی سپیدرودی ها در فصل هفدهم لیگ برتر بودند. مربیانی که در نهایت نتوانستند حضور خود را روی نیمکت سرخ ها ادامه دار کنند.

دیدگاه‌ها