کد خبر : 1534817 | 09 تیر 1397 ساعت 11:45 | 56.5K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد شدید ملی پوش سابق از کولاکوویچ

چرا میرزاجانپور از تیم ملی والیبال خط خورد؟

تنها نقطه ابهام لیست ایگور کولاکوویچ برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ غیبت مجتبی میرزاجانپور است.

چرا میرزاجانپور از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی والیبال ب برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ با هدایت جهانگیر سیدعباسی کار خود را آغاز کرده بود و فدراسیون والیبال از مدت ها قبل این تصمیم را به گوش مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رسانده بود، به یک باره همه چیز تغییر کرد.


با اینکه همچنان لیست تیم ملی به صورت رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشده، برخی رسانه ها از لیست کولاکوویچ رونمایی کردند.


سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، محمدطاهر وادی و جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، سامان فائزی، علی شفیعی و مسعود غلامی، امیرحسین توخته، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی و محمدجواد معنوی‌نژاد، صابر کاظمی، امیر غفور، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و مهدی مرندی ۱۸ بازیکنی هستند که باید از ۲۶ تیرماه تمرینات خود را برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ آغاز کنند.


بدون شک غایب بزرگ این لیست مجتبی میرزاجانپور است. این بازیکن که در سال های اخیر جزو نفرات اصلی تیم ملی بوده و در لیگ ملت ها نیز بارها در ترکیب دیده شد، به دلایل نامشخصی توسط کولاکوویچ کنار گذاشته شده است.


سال گذشته هم وقتی قرار بود تیم ملی به جام قهرمانان قاره ها سفر کند، ابتدا صحبت از خط خوردن مجتبی میرزاجانپور بود؛ اما بعد از چند روز مشخص شد که او با تیم به ژاپن سفر می کند.


هیچ مشکل انضباطی از میرزاجانپور گزارش نشده و به نظر می رسد تنها دلیل خط خوردن این بازیکن فنی باشد. البته گویا این مساله به مذاق عادل غلامی که خودش سال گذشته از لیست تیم ملی کنار رفت، خوش نیامده است. این بازیکن باتجربه روی صفحه شخصی خود با حمایت از میرزاجانپور به شدت از کولاکوویچ انتقاد و ادعا کرده با نسلی که برای والیبال خاطره ساخته،‌ بد برخورد می شود.

دیدگاه‌ها