کد خبر : 1534840 | 09 تیر 1397 ساعت 12:27 | 62.7K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس چگونه دو ستاره اش را حفظ کند

حفظ امیری آسان‌تر از بیرانوند؟

دو بازیکن تیم پرسپولیس که از نفت تهران به این تیم پیوستند شاید در این فصل با قبول پیشنهادات خارجی از این تیم جدا شوند.

حفظ امیری آسان‌تر از بیرانوند؟

به گزارش" ورزش سه" درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو نماینده پرسپولیس در تیم ملی باعث شد تا بعد از کنار رفتن ایران از رقابت های جام جهانی صحبت از پیشنهادهای خارجی این دوبازیکن و جدایی احتمالی شان از پرسپولیس شود. شاید در شرایط عادی پرسپولیسی ها راحت تر می توانستند با چنین اتفاقی کنار بیایند اما این تیم تا پایان نیم فصل اول نمی تواند هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرد و جدایی این دوبازیکن می تواند شرایط را برای این تیم دشوارتر از قبل هم بکند به خصوص جدایی بیرانوند که این تیم را در خط دروازه با کمبود بازیکن مواجه خواهد کرد.


پیشنهادها کدامند؟


درباره بیرانوند و امیری اینروزها صحبت های زیادی هست. بیرانوند قرارداد 5 ساله ای با پرسپولیس بسته و حالا خودش اعلام کرده است که اگر باشگاهی او را می خواهد باید رضایت پرسپولیس را به دست بیاورد. پرسپولیس با این وصف می تواند از فروش بیرانوند درآمد خوبی کسب کند اما تا پایان نیم فصل فقط دو دروازه بان به نام های بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویشوند خواهد داشت. با این وصف اما خبر می رسد که بیرانوند پیشنهادهای جالبی از لیگ های مطرح جهان دارد. هرچند خبرها حاکی  است که این پیشنهادها هنوز در حد صحبت ها و مکالمات شفاهی است و هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و کتبی به باشگاه و یا به او نرسیده است. اما با این وجود گفته می شود در همین پیشنهادات شفاهی و زنگ هایی که به بیرانوند زده می شود پیشنهادهای جالبی هم وجود دارد. مثلا صحبت از لیگ برتر انگلستان هم هست و این می تواند اتفاق بزرگی برای این دروازه بان باشد. همچنین بوندس لیگا و سری آ لیگ هایی هستند که گفته می شود دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس از آن ها پیشنهاد دارد.


اما درباره امیری نیز اخبار متفاوتی به گوش می رسد. سلتاویگو و اورتون تیم هایی هستند که گفته می شود به او پیشنهاد داده اند اما درباره شماره 11 فوق العاده و یکی از بهترین های تیم ملی در جام جهانی گفته می شود که برایش در حال حاضر یک قرارداد مالی خوب در اولویت قرار دارد. با این وصف شاید او بهترین گزینه از نظر مالی را انتخاب کند اما از آنجایی که برانکو به شدت علاقمند به تمدید قرارداد با امیری است شاید پرسپولیسی ها بتوانند با یک قرارداد مالی خیلی خوب ملی پوش موفق و خوش اخلاقشان را حفظ کنند.


با این وصف به نظر می رسد پرسپولیس برای حفظ این دو بازیکن تا حدودی کار سختی دارد. این تیم شاید بتواند امیری را با یک قرارداد مالی خیلی خوب و بیرانوند را نیز با اهرم قرارداد حفظ کند اما به نظر می رسد دروازه بان شماره یک این تیم تصمیم جدی برای رفتن دارد چرا که این می تواند بهترین شانس برای این دروازه بان باشد تا به لیگی معتبر برود. شاید بهترین راه برای پرسپولیسی ها این باشد که ضمن فروش بیرانوند او را تا پایان نیم فصل اول حفظ کرده و بعد از رفع محرومیت و جذب یک دروازه بان اجازه جدایی به او را بدهند. نکته ای که درباره بیرانوند وجود دارد و جدایی او را از سرخپوشان محتمل تر می کند ماجرای خدمت سربازی او است. بیرانوند شاید اگر در ایران بماند در نیم فصل مشمول شده و به همین خاطر دیگر نتواند در تیمی خارج از ایران بازی کند. با این وجود به نظر می رسد ظرف روزهای آینده تکلیف دو ستاره مطرح و ملی پوش پرسپولیس روشن شود.

دیدگاه‌ها