کد خبر : 1534949 | 09 تیر 1397 ساعت 19:03 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال خداحافظی بن عطیه از تیم ملی مراکش!

جو تیم ملی فوتبال مراکش در روزهای اخیر و زمان برگزاری بازی های این تیم در جام جهانی، چندان آرام نبوده است.

احتمال خداحافظی بن عطیه از تیم ملی مراکش!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش علی رغم بازی های خوبی که در جام جهانی 2018 از خود نشان داد، با کسب تنها یک امتیاز از این رقابت ها کنار رفت.

 

پس از اتمام کار شیرهای اطلس در جام جهانی، کاپیتان این تیم درباره بعضی مسائل افشاگری کرده و گفته که جو تیم چندان ایده آل نبوده است. بن عطیه گفته که درباره روزنامه نگارها یا افراد عادی صحبت نمی کنم ولی برخی افراد نزدیک به تیم که پست رسمی داشتند نباید بعضی کارها را انجام می دادند. ما می خواستیم به این کاراکترهای کارتونی نشان بدهیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. درست است که بهترین های دنیا نیستیم ولی نشان دادیم که چه روحیه بالایی داریم.

 

گفته می شد که صحبت های مصطفی حاجی، اسطوره فوتبال مراکش و دستیار فعلی هروه رنار، باعث اختلاف در تیم ملی شده است.


حاجی که از سوی بن عطیه به شخصیت کارتونی تشبیه شده، گفته بود که بازیکنان مراکش باید تمرکز بیشتری روی بازی ها داشته باشند و کمتر به مسائلی از جمله فضای مجازی و تلفن های همراه بپردازند. این حرف های او به مذاق بازیکنان خوش نیامد و اعتراض آنها را در بر داشت.

حالا از سوی فدراسیون فوتبال مراکش شنیده می شود که ممکن است مصطفی حاجی به دلیل این اظهارات از تیم ملی کنار گذاشته شود.

 

همچنین گفته می شود که غیبت بن عطیه در بازی آخر مراکش مقابل اسپانیا به نوعی یک حرکت اعتراضی نسبت به صحبت های حاجی و جو نامناسب تیم ملی بوده است و این بازیکن باتجربه ممکن است در آینده نزدیک از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها