کد خبر : 1534993 | 09 تیر 1397 ساعت 21:22 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد مقابل آلمان بهترین اتفاق جام جهانی بود

ستاره تیم ملی کره جنوبی می‌گوید شکست تیم ملی آلمان در آخرین دیدار گروهی جام جهانی 2018 خوشحالی بزرگی برای تیمش به وجود آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی در آخرین دیدار خود در جام جهانی روسیه برابر تیم ملی آلمان قرار گرفت و با نتیجه خیره کننده 2-0 قهرمان سابق جهان را شکست داد. سون میونگ هین گل دوم کره را مقابل مانشافت به ثمر رساند. این بازیکن هم‌چنین در مسابقه برابر مکزیک هم تنها گل تیمش را در دقیقه 94 وارد دروازه اوچوآ کرد تا با دو گل زده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.  


ستاره کره‌ای تاتنهام در مسیر بازگشت به کشور در فرودگاه اینچئون مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: من از طرفداران که به ما روحیه دادند قدردانی می‌کنم. ما با امید برابر آلمان به میدان رفتیم و در این راه باید از هواداران هم تشکر کرد که مشتاقانه در کنار ما بودند.


وی در ادامه تصریح کرد: جام جهانی بدی برای ما بود. تنها در بازی نهایی برابر آلمان تمام 11 بازیکن ما با قدرت حاضر شدند و توانستند نمایش مفید و خوبی از خود ارائه دهند. هم‌چنین از برد برابر آلمان بسیار خوشحال شدیم. وقتی که کیم یونگ وون گل اول را برای ما به ثمر رساند خوشحالی بزرگی در کل تیم ما به وجود آمد برد برابر این تیم باعث شادی ما شد. بازی با سوئد هم تنها به دلیل اینکه برخی بازیکنان ما عصبی شدند از دست دادیم. بسیاری از یاران ما اولین جام جهانی خود را تجربه می‌کردند و استرس بالایی را پشت سر می‌گذاشتند.

 

 

1315708

دیدگاه‌ها