کد خبر : 1535046 | 10 تیر 1397 ساعت 01:08 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: روی دو ضربه، دو گل خوردیم

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل اروگوئه و حذف از جام جهانی، از اینکه تیمش روی دو ضربه، دو گل خورد ، ابراز ناراحتی کرد.

سانتوس: روی دو ضربه، دو گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال که به عنوان قهرمان اروپا، پای به رقابت های جام جهانی گذاشته بود، امشب در دیدار با اروگوئه نتوانست به نتیجه ای بهتر از شکست 2-1 برسد و وداعی زودهنگام با رقابت ها داشت.

 

1315765

 

سانتوس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" اروگوئه روی اولین ضربه ای که به سمت دروازه داشت، به گل رسید. پس از آن ما به دنبال زدن گل تساوی رفتیم. در نیمه دوم تیم بهتر شد. ما تیم برتر بودیم. بین دو نیمه، به بازیکنان گفتم که اگر گل بزنیم، می توانیم شرایط را تغییر بدهیم.

ما گل زدیم که سخت ترین کار ما بود اما پس از آن، اروگوئه با یک شوت دیگر به گل رسید. بازیکنانم جنگیدند و ما از این نتیجه ناراحت هستیم اما فوتبال همین است.

 

همه ما می خواستیم به پیروزی برسیم و به حضور در این رقابت ها ادامه بدهیم زیرا این تیم جاه طلبی زیادی دارد. اما حالا باید بازیکنانم را از روی زمین بلند کنم. آنها تا آخرین ذره توان شان تلاش کردند. ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و موقعیت هایی داشتیم و توانستیم کار را به تساوی بکشیم اما روی تنها موقعیتی که حریف در نیمه دوم داشت، بار دیگر گل خوردیم.

ما نمی خواستیم در مرحله گروهی حذف شویم و می خواستیم تا جایی که ممکن است پیش برویم. این چیزی بود که به دنبالش بودیم."

دیدگاه‌ها