کد خبر : 1535056 | 10 تیر 1397 ساعت 01:45 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

پرتغال همچنان به رونالدو نیاز دارد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است که کریس رونالدو همچنان می تواند مهره ای تاثیرگذار برای سلسائو باشد.

پرتغال همچنان به رونالدو نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال امشب با شکست 2-1 مقابل اروگوئه، از رقابت های جام جهانی 2018 حذف شد و با توجه به اینکه رونالدو 33 سال دارد، گروهی معتقدند که باید تغییرات در این تیم برای جام جهانی آینده، با کنار گذاشتن ستاره رئال آغاز شود اما سانتوس اعتقاد دارد که CR7 می تواند همچنان بازیکنی تاثیرگذار برای تیمش باشد.

او به خبرنگاران گفت:" کریس رونالدو می تواند همچنان کارهای زیادی برای تیم انجام بدهد. در تیم ما بازیکنان جوان زیادی حضور دارند؛ بیش از همیشه و ما به کاپیتان مان نیاز داریم. او همیشه برای کمک به تیم آماده است و ما نمی خواهیم او را از دست بدهیم. در ماه سپتامبر رقابت های جدیدی برای تیم ملی آغاز می شود و ما باید در آن به پیروزی برسیم."

 

 

1315781

 

رونالدو بعد از زدن 4 گل در دو دیدار ابتدایی پرتغال مقابل اسپانیا ومراکش، در دو دیدار اخیر مقابل ایران و اروگوئه، نمایش کم فروغی داشت؛ با این وجود، سانتوس از عملکرد او ابراز خشنودی کرد.

" هیچ تیمی تنها با یک بازیکن پیروز نمی شود. او تلاش کرد تا بازیکنان حریف را از پیش رو بردارد و گل بزند. او کاری را که همیشه انجام می دهد، انجام داد اما ما پیروز نشدیم زیرا حریف دو گل زد  و اگر ما کاری را که همیشه انجام می دهیم، در این دیدار انجام داده بودیم، شکست نمی خوردیم."

سانتوس همچنین خطاب به هواداران پرتغال گفت:" می دانیم که این روز مهمی برای همه در پرتغال بود و ما خیلی ناراحت هستیم. ترجیح می دادیم کمتر توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما پیروز می شدیم. این مهمترین چیز برای من و پرتغالی ها بود."

دیدگاه‌ها