کد خبر : 1535115 | 10 تیر 1397 ساعت 12:13 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

سمپائولی: تمام تلاشمان را برای مسی انجام دادیم

خورخه سمپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که آنها تمام تلاششان را انجام دادند که بهترین عملکرد ممکن را از لیونل مسی در جام جهانی 2018 بگیرند.

سمپائولی: تمام تلاشمان را برای مسی انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"،  مسی 31 ساله در کنار بسیاری از هم تیمی هایش جام بسیار دشواری را پشت سر گذاشت و تنها یک گل در این رقابت ها به ثمر رساند و یک پنالتی نیز از دست داد تا فشارها بر او به اوج برسد. روز گذشته آلبی سلسته با شکست مقابل فرانسه از جام جهانی کنار رفت و سمپائولی که احتمالا از هدایت آرژانتین اخراج خواهد شد، از تلاش بی وقفه خود و تیمش برای بهبود شرایط مسی صحبت کرد.

 

1315860

 

 

او گفت:" ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم و سعی کردیم که شرایط را برای او طوری پیش ببریم که بهترین عملکرد را داشته باشد. از تاکتیک های خیلی متفاوتی استفاده کردیم، او را محاصره کنیم، برایش فضا ایجاد کنیم، هر چه می‌توانستیم انجام دادیم تا او بهترین عملکرد را داشته باشد. گاهی توانستیم و گاهی نه."

 

سمپائولی ادامه داد:" از کلمه شکست بدم می‌آید ولی اوضاع ناراحت کننده است زیرا من تمام تلاشم را کردم که به تیم هویت بدهم.  فکر نمی‌کنم در جریان بازی تفاوت چندانی بین دو تیم بود. آنها از ضد حملات استفاده کردند و ما هم از مالکیت توپ."

دیدگاه‌ها