کد خبر : 1535158 | 10 تیر 1397 ساعت 14:20 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

حادثه مرگبار برای ستاره مراکش مقابل ایران

ستاره مراکشی ها در جدال روز اول مرحله گروهی جام جهانی مقابل ایران در بازگشت از روسیه با حادثه ای مرگبار روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، امین حارث ملی پوش 21 ساله مراکش در جام جهانی 2018 در بازگشت از روسیه با حادثه ای مرگبار روبرو و توسط پلیس بازداشت و زندانی شد. این بازیکن که در عضویت باشگاه شالکه 04 در بوندس لیگا قرار دارد بنا به ادعای رسانه های مراکش که بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت به جرم قتل در حادثه تصادف بازداشت شده است.


امین حارث بازیکن شماره 18 مراکش که مقابل ایران یکی از ستاره های اصلی این تیم بود در این حادثه رانندگی منجر به مرگ یک مرد 30 ساله شده است ضمن این که در تصادف خودروی مرس بنز این بازیکن با پلاک فرانسه در جاده باب داکالا و اوین اتی خسارت شدیدی به خودروها و افراد حاضر در آن وارد شده است.

 

1315940


نکته جالب این که برخی رسانه های مراکش ادعا کرده اند امین حارث 21 ساله خود در لحظه تصادف پشت فرمان نبوده چون برادر 14 ساله او که در این سفر همراهش بود با سرو صورت خونی از خودرو خارج شده است به همین خاطر پیش بینی می شود او به دلیل این که سن قانونی و گواهینامه نداشته با از خودگذشتگی برادرش از صحنه گریخته تا خود حارث مسئولیت را برعهده بگیرد.


فدراسیون فوتبال مراکش همین طور باشگاه شالکه هنوز پیرامون این حادثه تلخ و مرگبار برای ستاره جوان موضع گیری نداشتند اما بیلد آلمان مدعی شد با توجه به این که قوانین رانندگی در مراکش خیلی سفت و محکم است و پای مرگ یک انسان نیز در میان بوده هیچ بعید نیست ستاره 21 ساله شیرهای اطلس با اتفاقات تلخ و عواقب سنگینی در پی این حادثه مرگبار مواجه شود.

دیدگاه‌ها