کد خبر : 1535161 | 10 تیر 1397 ساعت 14:31 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

کی‎روش روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌ها

توافق فدراسیون فوتبال با کی‎روش

رییس فدراسیون فوتبال مدعی شد در جلسه امروز خود با کارلوس کی روش برای ادامه همکاری به توافق دست یافته است.

توافق فدراسیون فوتبال با کی‎روش

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش امروز در ساختمان فدراسیون فوتبال حضور یافت و دقایقی با مهدی تاج به گفتگو پرداخت.


رییس فدراسیون فوتبال در پایان این جلسه ابراز امیدواری کرد تا سرمربی کنونی تیم ملی به کار خود با این فدراسیون تا پایان جام ملت‌ها ادامه دهد: دو ساعت با ‌آقای کی‌روش راجع به ماندن صحبت می‌کردیم.با او به توافق رسیده‌ایم اما باید ابزار برایش فراهم شود. . فدراسیون یک هدف دارد. تنها جای خالی ما با قهرمانی در جام ملت ها کامل می‌شود.


این در شرایطی است که طی ماه های قبل از جام جهانی کارلوس کی روش با رد پیشنهاد همکاری با تیم ملی و فدراسیون ایران به مدت شش ماه و تا بعد از جام جهانی مخالفت کرده بود و آن را نوعی بی احترامی به خود تلقی کرده بود. اکنون باید دید طی صحبت‌های امروز مابین مهدی تاج و کارلوس کی روش چه تفاهماتی صورت گرفته که رییس فدراسیون از آن به عنوان مذاکرات مثبت با این سرمربی پرتغالی یاد می‌کند.


نکته جالب توجه دیگر به موضوع موفقیت در جام ملت‌ها مربوط می‌شود؛ جایی که تاج در لابلای صحبت‌های خود در خصوص مذاکره با کارلوس کی روش به ابراز امیدواری برای دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها پرداخته و مسلما در جلسه امروز نیز در این خصوص به بحث پرداخته شده است.


با اعلام موافقت کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران اکنون همه منتظرند تا بعد از درخشش در جام جهانی آنها به ناکامی چند سال اخیر خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها