کد خبر : 1535195 | 10 تیر 1397 ساعت 17:00 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای تمدید قرارداد استقلال با هافبک ملی پوش  

خسرو حیدری مامور مذاکره با امید ابراهیمی

باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با فرمانده خط میانی سیاست سال های گذشته خود را در پیش گرفته است.

خسرو حیدری مامور مذاکره با امید ابراهیمی 

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد  امید ابراهیمی در کنار مامه تیام مهمترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال است ولی درخشش او در بازی های جام جهانی باعث شده تا کار آبی ها برای نگه داشتن او سخت بشود.


امید ابراهیمی از روزی که با استقلال قرارداد امضا کرد همیشه قراردادهای خود را به صورت یک ساله تنظیم می کند و این باعث می شود هر سال باشگاه برای تمدید قرارداد با او کار سختی داشته باشد اما نکته ای که امسال کار باشگاه را سخت تر از گذشته می کند این است که امید ابراهیمی در 3 بازی برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود و طبیعی است که او حالا با پیشنهادهایی حداقل از کشورهای حوزه خلیج فارس روبرو باشد.


 اما تاکتیک استقلال برای تمدید قرارداد چیست؟ باشگاه استقلال طبق روال سال های گذشته تصمیم دارد از نفوذ خسرو حیدری روی امید ابراهیمی استفاده کند و قرارداد این بازیکن را تمدید کند.


این دقیقا همان اتفاقی است که هر سال برای امید ابراهیمی می افتد و خسرو حیدری طبق رابطه فامیلی که با او دارد این بازیکن را راضی به ماندن در استقلال می کند و امسال هم قرار است آبی ها با این روال قرارداد فرمانده خط میانی خود را تمدید کنند.


پندار توفیقی در مورد تکلیف امید ابراهیمی با استقلال به ورزش سه گفت: آقای افتخاری با امید ابراهیمی در تماس است و وقتی توافق مالی شود قرارداد او را آماده می کنیم تا امضا کند.


مسئول نقل و انتقالات در مورد شبی که او اعلام کرد امید ابراهیمی به سفر رفته  اما در برنامه 2018 حاضر شد هم می گوید: من از طریق خسرو حیدری پیگیر امید ابراهیمی شدم که او گفت چند روزی برای استراحت به سفر رفته است. بعد از حضور در برنامه خسرو به من گفت که هنوز سفر نکرده و قرار است فردا شب به سفر برود.


از حرف های پندار توفیقی می توان فهمید که مدیران استقلال از طریق خسرو حیدری با امید ابراهیمی در تماس هستند و از طریق او سعی دارند این بازیکن را راضی به ماندن کنند و البته شنیده ها حاکی از آن است که تمدید قرارداد با امید ابراهیمی چندان برای این باشگاه دور از دسترس نیست و فقط باید خواسته های مالی این بازیکن اجرا شود.

دیدگاه‌ها