کد خبر : 1535308 | 10 تیر 1397 ساعت 23:23 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرچسف: با استراتژی من، اسپانیا را شکست دادیم

استانیسلاو چرچسف، سرمربی روسیه، پس از پیروزی تیمش مقابل اسپانیا، ادعا کرد که برنامه اش برای خنثی کردن تیم حریف، دلیل اصلی این پیروزی بزرگ بود.

چرچسف: با استراتژی من، اسپانیا را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، روسیه که با امیدواری کمی رقابت ها را شروع کرده بود، امشب بعد از تساوی 1-1 مقابل اسپانیا در وقت های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی موفق شد با لاروخا را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

چرچسف در پایان بازی گفت:" من واقعا باید بازیکنانم را متقاعد می کردم که این تنها شیوه پیروزی بر اسپانیاست. ما این ساختار بازی را دوست نداشتیم اما ما باید این کار را با سه مدافع انجام می دادیم. به لطف خدا، بازیکنان آنچه به آنها گفتم را درک کردند. آنها به من اعتماد کردند.

 

 

1316078

 

من بیش از گذشته، با هر بازیکن به طور انفرادی صحبت کردم و باید به آنها توضیح می دادم چرا، کجا، چطور و همانطور که دیدید، نتیجه داد. معتقدم که بازیکنانم پیروز شدند زیرا استراتژی من را اجرا کردند."

با این پیروزی، روسیه برای اولین بار بعد از فروپاشی شوروی، به جمع 8 تیم پایانی جام جهانی صعود کرد اما چرچسف تاکید کرد که تنها روی بازی بعدی تمرکز دارد.

" احساسات من ساده است. یک مربی احساساتش را در شیوه هدایت تیم بروز می دهد. حالا آن بازی تمام شده و من به بازی بعد فکر می کنم. این احساسات خیلی ساده هستند و چیز پیچیده ای در آن نیست."

دیدگاه‌ها