کد خبر : 1535573 | 11 تیر 1397 ساعت 21:30 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

فالکائو: بازی مقابل انگلیس، رویای کودکی ماست

رادامل فالکائو، کاپیتان تیم ملی کلمبیا، در آستانه دیدار تیمش مقابل انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، تاکید کرد که چیزی برای اثبات کردن به انگلیسی ها ندارد.

فالکائو: بازی مقابل انگلیس، رویای کودکی ماست

به گزاش "ورزش سه"، فالکائو پیش از بازگشت به فوتبال فرانسه، دوران ناامید کننده ای در منچستریونایتد و چلسی داشت. او که فردا باید در یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل سه شیرها قرار بگیرد، تایید کرد که نتوانست در لیگ برتر انتظارات را برآورده کند اما تاکید کرد که به خاطر آن دوران، فشاری روی شانه هایش احساس نمی کند.

او به خبرنگاران گفت:" خب، درست است که من نتوانستم آنطور که می خواهم در انگلیس بدرخشم. اما این بخشی از گذشته است. در مورد بازی فردا، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بودن در اینجا برای بازی مقابل انگلیس، مانند یک رویاست. همانطور که در ابتدا گفتم و فکر می کنم که همه هم تیمی هایم آماده بازی فردا هستند. این دیداری است که همیشه رویای بازی در آن را داشتیم. از زمانی که بچه بودیم، ما می خواستیم در چنین دیداری حضور داشته باشیم."

 

 

1316620

 

فالکائو همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه کدام تیم از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است، گفت:" در انگلیس، مردم فکر می کنند تیم شان شانس بیشتری دارد. چیزی که ما می خواهیم این است که روی توانایی ها و امکانات خودمان تمرکز داشته باشیم و اینکه فردا چه کارهایی می توانیم انجام بدهیم.

درست است؛ من یک رویاپرداز هستم اما از سوی دیگر، باید گام به گام پیش برویم. این شیوه ای است که می توانیم کارها را انجام بدهیم. اولین بازی ما خیلی خوب نبود و دو بازی بعدی برای ما مثل فینال شد. اکنون در مرحله یک هشتم نهایی هستیم. اکنون باید تلاش کنیم و دقیقا کاری که تا به حال انجام دادیم را بار دیگر تکرار کنیم."

دیدگاه‌ها