کد خبر : 1535645 | 12 تیر 1397 ساعت 09:50 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

نایندینوف قصد فسخ قرارداد ندارد

بن بست در مذاکرات استقلال با هافبک مقدونیه‌ای

مذاکرات برای جلب نظر مساعد خرید مقدونیه ای نیم فصل گذشته برای فسخ قرارداد به بن بست خورد تا استقلالی ها با یک دردسر بزرگ دیگر روبرو باشند.

بن بست در مذاکرات استقلال با هافبک مقدونیه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، بویان نایندینوف هافبک مقدونیه ای که از روز اول حضور در تهران هم امید چندانی به درخشش او در تیم مطرح پایتخت نمی رفت برخلاف مامه تیام به هیچ عنوان کارآیی مناسبی در جمع آبی پوشان نداشت از همین رو وینفرد شفر خواستار فسخ قرارداد این بازیکن و اضافه کردن یک بازیکن آلمانی زیر 23 سال به فهرست استقلال شد.


پیرو این درخواست سران باشگاه مذاکرات با هافبک مقدونیه ای و مدیربرنامه هایش را برای فسخ قرارداد یکساله باقی مانده را آغاز کردند اما هر چه مذاکرات جلو رفت اختلافات طرفین بیشتر شد تا جایی که آخرین اخبار از عدم رضایت نایندینوف برای فسخ قرارداد حکایت دارد. اتفاقی که به دردسری بزرگ برای سران باشگاه در این روزهای پرتنش تبدیل شده است.


نایندیونف که در هنگام ورود به تهران با کارنامه نه چندان مناسب در سال های گذشته تردیدهای زیادی را به همراه خود داشت در طول نیم فصل تنها یکی دوبار فرصت حضور در ترکیب اصلی استقلال در لیگ برتر را به دست آورد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تنها برای دقایقی کوتاه به میدان رفت تا عملکردش چنگی به دل نزند.

دیدگاه‌ها