کد خبر : 1535682 | 12 تیر 1397 ساعت 12:13 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سویا در آستانه انتقال به بارسلونا

کلمنت لانگله، مدافع سویا به باشگاه اعلام کرده که قصد دارد راهی بارسلونا شود.

مدافع سویا در آستانه انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، می‌توان انتقال لانگله به بارسلونا را قطعی دانست. روز شنبه، نشریه اسپورت مدعی شد که روز دوشنبه لانگله به باشگاهش اعلام می‌کند که قصد جدایی دارد و همین اتفاق نیز رخ داد. لانگله از طریق ایجنتش به باشگاه اعلام کرده که پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده و به دنبال پیوستن به بارسلونا است.

 

لانگله از باشگاه خواسته بود که شنبه و یک شنبه را راجع به این موضوع فکر کند ولی در نهایت تصمیم گرفت راهی تیم کاتالان شود. پس از اینکه او تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود، مسئولین دو باشگاه با یکدیگر مذاکره کردند تا ببینند سویا به رقمی کمتر از رقم فسخ نیز راضی خواهد شد یا نه. بارسا ترجیح می‌دهد با سویا توافق کند و از همین رو قصد دارد 35 میلیون یورو در قبال لانگله بپردازد، در حالی که بند فسخ او 30 میلیون یورو است. این رقم شامل 3 میلیون یورو حق رشد باشگاه نانسی نیز خواهد شد.

 

1306000

 

 

لانگله به اولین خرید بارسلونا تبدیل خواهد شد. والورده احتمالا یک مدافع دیگر جذب خواهد کرد تا  رقابت پیکه و اومتیتی را بیشتر از قبل کند. لانگله که به تیم ملی فرانسه نیز دعوت نشده بود، در اولین جلسه تمرینات پیش فصل باشگاه در آمریکا اضافه خواهد شد. او برای اولین بازی اش برای بارسا آماده خواهد بود.

 

این احتمال وجود دارد که یری مینا به صورت قرضی از تیم جدا شود ولی توماس فرمالن در جمع آبی اناری ها ماندنی خواهد شد زیرا باشگاه و والورده هنوز به او اعتقاد دارند. پس از لانگله، باشگاه سریعا تمرکز خود را بر جذب آرتور از گرمیو خواهد گذاشت.

طبق ادعای نشریه اسپورت، انتظار می‌رود تا روز پنجشنبه، انتقال این بازیکن به بارسلونا به صورت رسمی اعلام شود.

دیدگاه‌ها