کد خبر : 1535761 | 12 تیر 1397 ساعت 17:28 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوآخیم لوو: از اعتماد دوباره فوتبال آلمان خوشحالم

سرمربی سرشناس تیم ملی آلمان طی اظهار نظری اعلام کرد از اعتماد دوباره فدراسیون آلمان بسیار خوشحال هستم.

یوآخیم لوو: از اعتماد دوباره فوتبال آلمان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه" اولین شگفتی جام جهانی روسیه را بدون شک میتوان باخت آلمان به کره جنوبی و قرار گرفتن در رده آخر گروه F و در نهایت حذف زودهنگام قهرمان دوره قبل نام داد. اما قبل از اعزام مانشافت به جام جهانی مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد یوآخیم لوو را 4 سال دیگر تمدید کردند تا دوران حضور این مربی جوان در تیم ملی بدون توجه به نتیجه به دست آمده در جام جهانی روسیه ، 16 ساله شود. 


حال لوو بعد از اعلام تمدید قراردادش با مانشافت از سوی مسئولان فدراسیون، در گفت و گو با رسانه‌ها گفته است: من بابت اعتماد دوباره‌ی فدراسیون فوتبال بسیار خوشحال هستم. بعد از حذف ما از جام جهانی انتقادات بسیاری مطرح شد اما من حمایت و تشویق فدراسیون را احساس کردم. برای من مهم بود که بعد از چند روز، خودم شخصا با مسئولان فدراسیون در تماس باشم. هنوز هم بابت حذف از جام جهانی خیلی ناراحت هستم اما می‌خواهم این رابطه را با تعهد کامل بازسازی کنم.


وی در ادامه تصریح کرد:  همه چیز را با تیم خودم آنالیز کرده و با شروع فصل جدید ارتباطاتم با بازیکنان را حفظ خواهم کرد. البته هرچیزی به زمان نیاز دارد ولی با شروع فصل جدید بازی های ملی در ماه سپتامبر شرایط همان طوری خواهد شد که انتظارش را داریم.


حال این اظهار نظر لوو نشان می‌دهد که انتقادات وارد به مانشافت تاثیرگذار بوده و باید منتظر تغییرات گسترده در ترکیب تیم ملی آلمان باشیم.

دیدگاه‌ها