کد خبر : 1535773 | 12 تیر 1397 ساعت 18:24 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

با بازیکنان قرارداد چندین ساله داریم؛

نصیرزاده: در مورد شجاعیان فدارسیون نظر بدهد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می گوید که فیروز کریمی اگر بخواهد برای فصل آینده هم مربی تیم است.

نصیرزاده: در مورد شجاعیان فدارسیون نظر بدهد

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در آخرین مصاحبه خود در مورد پاس نشدن چک داریوش شجاعیان توسط استقلال گفته :« ما برای انتقال شجاعیان از گسترش به استقلال یک توافقنامه سه جانبه امضا کردیم. در این قرارداد آمده که تعهدات سه طرف چیست. یک بند توافقنامه این است که اگر یکی از چک های باشگاه استقلال پاس نشود، گسترش فولاد می تواند تقاضای استرداد بازیکن را داشته باشد و حتی چک های قبل را به عنوان غرامت ضبط کند.»


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفتگو با "ورزش سه" و در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه های متعدد تاثیری در بازگشت شجاعیان دارد یا خیر، توضیح داد: ما با استقلال شروطی را تعیین کرده ایم و به عنوان افراد آگاه به کار حقوقی این کارها را انجام دادیم. مقرر شده اگر چک ها پاس نشود به عنوان بازیکن بازمی گردد. در این مورد در نهایت فدراسیون تصمیم گیری خواهد کرد و ما منتظر رای آنها می مانیم.

 

نصیرزاده در مورد اینکه گسترش یکی از معدود تیم هایی است که تحرکی در بازار نقل و انتقالات ندارد، تاکید کرد: ما با بازیکنان قرارداد چندین ساله داریم و مشکلی از این بابت نداریم. 
وی در پایان در خصوص فیروز کریمی و اینکه کار خود را ادامه می دهد یا خیر، اظهار داشت: کریمی مربی ما است و فکر می کنم دوست دارد بماند؛ اگر غیر از این باشد، مربی دیگری انتخاب می کنیم.

دیدگاه‌ها