کد خبر : 1535895 | 13 تیر 1397 ساعت 09:41 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

فردای پیروزی تاریخی

روزنامه‌های انگلیسی بعد از پیروزی تاریخی سه شیرها (عکس)

انگلیس در بازی با کلمبیا داغ نفرین پنالتی‌ها را از فوتبال خود زدود. سه‌شیرها در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند و به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی روسیه راه یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌ها و روزنامه‌های انگلیسی با شور و شعفی خاص پیروزی تیم ملی کشورشان را بازتاب داده و بیشتر روی شکسته شدن ناکامی در پنالتی‌ها مانور داده‌اند.


روزنامه‌ی تایمز به این موضوع پرداخته که هواداران انگلیسی بعد از حذف شدن تیم ملی‌شان در جام‌های جهانی 90، 98 و 2006 پیش از شروع ضیافت پنالتی‌ها باور نمی‌کردند که این بار ممکن است ورق برگردد. تایمز در صفحه‌ی اول خود می‌نویسد " بله، واقعاً اتفاق افتاد ".


1317137


روزنامه‌ی دیلی‌تلگراف کلمه " باور " را تیتر یک خود انتخاب کرده. تلگراف معتقد است گرت‌ ساوت‌گیت که در رقابتهای جام ملتهای اروپای 1996 با از دست دادن پنالتی آخر در مقابل آلمان باعث حذف انگلیس شده بود، این بار موفق شد از ضربات پنالتی عبور کند. او بعد از این همه سال بالاخره از شر اشباح پنالتی رها شده است.


1317134


بخش ورزشی گاردین هم با این تیتر روی دکه‌ها رفته " بله، ما می‌توانیم ". این روزنامه عکسی را چاپ کرده که بازیکنان انگلیس را در لحظه‌ی به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش اریک دایر در حال شادی نشان می‌دهد.


1317132


دیلی میرر با این تیتر به استقبال پیروزی انگلیسی‌ها رفته " معجزه در مسکو ". میرر به نادر بودن پیروزی‌های انگلیس در ضربات پنالتی اشاره کرده و معتقد است برگشتن ورق و رهایی از تابوی پنالتی‌ها برای فوتبال انگلیس شیرینی یک معجزه را داشته.


1317136


اما روزنامه‌ی جنجالی سان با انتخاب تیتری ساده، خیلی‌ها را شگفت‌زده کرده. تیتر سان این است " برد انگلیس در ضربات پنالتی ". البته سان در ادامه می‌گوید این تیتری است که یک عمر منتظر بوده تا در صفحه‌ی اول خود کار کند.


1317133


در آلمان هم روزنامه‌ی بیلد با این تیتر از برد انگلیسی‌ها استقبال کرده " حالا دیگر آنها هم می‌توانند ". بیلد در ادامه پیروزی انگلیسی‌ها در ضربات پنالتی را یک پیروزی تاریخی دانسته.


1317131

دیدگاه‌ها