کد خبر : 1535928 | 13 تیر 1397 ساعت 12:00 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان کلمبیا به چمن هم رحم نکردند

حرکات عجیب کلمبیایی‌ها قبل از پنالتی کین

هری کین دیشب در بازی انگلیس و کلمبیا در مرحله‌ی یک‌هشتم‌نهایی، در جریان بازی ششمین گل خود در جام جهانی روسیه را از پشت نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند. اما اتفاقات قبل از این ضربه‌ی پنالتی به حرف و حدیثهای بسیار دامن زده.

حرکات عجیب کلمبیایی‌ها قبل از پنالتی کین

به گزارش "ورزش سه"، کلیدی‌ترین مهره‌ی تیم گرت ساوت‌گیت در محوطه‌ی جریمه با خطای واضح مدافع کلمبیا سرنگون شد تا داور نقطه‌ی پنالتی را نشان دهد. اما بازیکنان کلمبیا برای اینکه مهاجم تاتنهام نتواند دروازه‌شان را باز کند، از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.


دوربین‌های تلویزیونی لحظاتی پیش از زدن ضربه توسط کین، بازیکنان کلمبیا را در حالی نشان دادند که با کفش‌های خود مشغول خراب کردن چمن اطراف نقطه‌ی پنالتی بودند. کار آنقدر بالا گرفته بود که کین پیش از زدن ضربه‌ی پنالتی مجبور شد سه دقیقه منتظر بماند.


پنالتی را کارلوس سانچز مدافع سابق استون ویلا تقدیم انگلیسی‌ها کرده بود. او با خطایی واضح روی کین سوار شد تا نگذارد گلزن انگلیسی، گل اول تیمش را وارد دروازه‌ی کلمبیا کند.


بعد از به صدا درآمدن سوت داور، بازیکنان کلمبیا تا سه دقیقه به شدت مشغول اعتراض به داور بودند و همزمان با کفش‌های خود سعی داشتند نقطه‌ی پنالتی را ناهموار کنند. به خصوص فالکائو مدام از داور می‌خواست ویدیوی صحنه را تماشا کند اما هم‌تیمی‌های او از این فرصت برای خراب کردن چمن استفاده می‌کردند.


با اینحال، پنالتی کین گل شد تا او با شش گل زده، صدرنشین جدول بهترین گلزنان جام جهانی روسیه باشد. نفر بعدی فهرست، روملو لوکاکوی بلژیکی است که تا کنون 5 گل به ثمر رسانده. کریستیانو رونالدو، دیه‌گو کاستا، کیلین ام‌باپه و ادینسون کاوانی هم با سه گل زده، مشترکاً در رتبه‌ی سوم ایستاده‌اند.

دیدگاه‌ها