کد خبر : 1535977 | 13 تیر 1397 ساعت 14:45 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود سر و سامان ندارد؛

غلامی: برای لیگ برتری شدن اکسین را انتخاب کردم

هافبک سابق سپیدرود علت جدایی‌اش را بی‌سروسامانی باشگاه اعلام کرد.

غلامی: برای لیگ برتری شدن اکسین را انتخاب کردم

به گزارش ورزش سه، توحید غلامی هافبک فصل گذشته سپیدرود که به تازگی به جمع اکسینی‌ها پیوسته در مورد جدایی‌از جمع گیلانی‌ها می‌گوید: من روزهای خوبی با سپیدرود داشتم ولی وقتی اوضاع در باشگاه سپیدرود بی‌سروسامان شد و مسئولین و مدیران و مالکان به اختلاف خوردند شرایط را برای ماندن خوب ندیدم و برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.


وی در ادامه گفت: اگر هم تا به حال در این تیم ماندم فقط به خاطر علی آقا بود چون فکر می‌کردم او فصل جدید هم هدایت این تیم را عهده‌دار باشد که در نهایت بعد از جدایی او از سپیدرود تصمیم گرفتم به تیم دیگری بروم. البته باید از حمایت‌های هواداران سپیدرود در یک فصل حضورم در این تیم تشکر ‌کنم ضمن آنکه هیچ وقت تلاش‌ها و زحمات آقای کریمی در این فصل را برای بقای سپیدرود فراموش نمی‌کنم.


او در پاسخ به سوالی که چطور اکسین تیم دسته اولی را برای فصل جدید انتخاب کرده است می‌گوید: من پیشنهاد از چند تیم لیگ‌برتری داشتم اما انتخاب اکسین به دو دلیل بود چون ساختار این تیم را برای صعود به لیگ‌برتر محکم و استوار دیدم و دلیل دیگرش حضور آقای کمالوند در این تیم بود چراکه او قبلا تراکتورسازی را لیگ‌برتری کرده و فکر کردن به قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر حس و حال خوبی به من می‌دهد. از همین رو این تیم را انتخاب کردم.

دیدگاه‌ها