کد خبر : 1536096 | 13 تیر 1397 ساعت 22:34 | 71.9K بازدید | 0 دیدگاه

نه مجارستان، نه کرواسی؛

حریف پرسپولیس چه تیمی بود؟

برخلاف اعلام باشگاه پرسپولیس و همچنین برخی رسانه های دیگر، حریف پرسپولیس نه تیمی از مجارستان بود و نه کرواسی؛ بلکه این تیم، از لیگ اسلوونی بود!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز در حالی نخستین بازی در اردوی کرواسی را برگزار کرد که نام تیم حریف پرسپولیس، حواشی بسیاری را برای این باشگاه ایجاد کرده است. قرمزها این بازی را از طریق تلویزیون شخصی باشگاه پخش کردند و در اسکوربورد، نام آجکای مجارستان نقش بسته بود اما پس از پایان بازی، پایگاه رسمی باشگاه پرسپولیس، حریف این تیم را لوتومر کرواسی معرفی کرد!

 

همین دوگانگی، سبب شد تا تحقیق بیشتری در این خصوص کنیم. آجکا تیمی از مجارستان است که البته تیم بزرگی نیست و در لیگ دسته سوم این کشور حضور دارد. آن ها فصل گذشته در لیگ در جایگاه دوم قرار گرفتند و نتوانستند به لیگ بالاتر صعود کنند.

 

1317401

 

اما پس از انتشار تصاویر از بازی تیم پرسپولیس، مشخص شد که رقیب سرخ ها آجکا نیست! نام NK Ljutomer در پشت پیراهن این تیم سبزپوش نقش بسته بود و باشگاه پرسپولیس این تیم را «لوتومر کرواسی» معرفی کرد.

 

ولی جستجویی در وبگاه فدراسیون فوتبال کرواسی و همچنین رسانه های مرجع دیگر، نشان داد که تیم «لوتومر کرواسی» وجود خارجی ندارد! در واقع در لیگ های دسته اول، دوم و سوم فوتبال کرواسی 72 تیم حضور دارند که نام هیچ کدام لوتومر نیست!

 

1317400

 

پس پرسپولیس با کدام تیم بازی کرد؟ به نظر می رسد سرخپوشان پایتخت با تیمی تحت عنوان لوتومر اسلوونی دیدار کرده است. تیمی که در دسته سوم اسلونی حضور دارد و تنها تیم جهان با نام «NK Ljutomer» است!

 

دیگر نکته ای که از گزارش تصویری بازی پرسپولیس و لوتومر می توان فهمید، این است که حریف سرخپوشان دروازه بان نداشته و ابوالفضل درویش وند وظیفه گلری این تیم را حداقل در نیمه نخست بر عهده داشت!

 

1317399


باشگاه پرسپولیس سرانجام پس از چند ساعت، تصمیم گرفت نام اصلی باشگاه را استفاده کند و به جای لوتومر کرواسی و آجکای مجارستان، از واژه لوتومر اسلونی استفاده کند! تیمی که در لیگ دسته سوم اسلونی بازی می کند و البته سایت رسمی اش نیز بازی با پرسپولیس را تائید نکرده است.

دیدگاه‌ها