کد خبر : 1536113 | 14 تیر 1397 ساعت 00:17 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم؛

ترابی: بی‌صبرانه منتظر بازی در پرسپولیس هستم

خرید جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند عملکرد خوبی در نیم‌فصل دوم برای این تیم داشته باشد.

ترابی: بی‌صبرانه منتظر بازی در پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضاء کرده و بعد از نیم‌فصل بازی برای سایپا در دور برگشت به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد، با انتشار پیامی که در زیر آمده به حضورش در جمع سرخ پوشان واکنش نشان داد و در آن نوشت:

«عرض سلام خدمت هواداران باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس
از استقبال بی‌نظیر و پُر شور و همچنین خوشامدگویی و پیام‌های سراسر محبتتون تشکر می‌کنم. از اینکه انتخاب تیم جدیدم باشگاهی بود که از بچگی عاشقش بودم و تلاش می‌کردم پیراهنش رو بپوشم، خیلی خوشحال هستم و مطمئنم و مصمم هستم در تیم محبوبم پرسپولیس پیشرفت کنم. با تمام وجود خوشحالم که پیراهن پُر افتخار پرسپولیس رو به تن می‌کنم؛ پیراهن ارزشمندی که بزرگان و اسطوره‌های بسیاری رو به فوتبال ایران و حتی فوتبال دنیا معرفی کرده و باهاش افتخارآفرینی کردند.
از علی آقا برای مساعدتی که برای رفتنم به پرسپولیس داشت و مانع از پیشرفتم نشد و همچنین آقای درویش و مدیران باشگاه سایپا تشکر ویژه‌ای دارم. از همه کسانی که از ابتدا در پیشرفت من تلاش و نقش داشتند، خصوصا مربیان عزیزم سپاسگزارم.
از تلاشهای آقای گرشاسبی هم ممنون هستم که با جدیت تمام در این مدت پیگیر انتقالم بود و شرایط رو برای حضورم در پرسپولیس فراهم کرد. همچنین از آقای خبیری و همه دوستانی که در این انتقال نقش موثری داشتند.
ان‌شاالله از نیم‌فصل دوم کنار شما هواداران عزیز و متعصب و وفادار پرسپولیس هستم و تمام تلاشم رو انجام می‌دهم تا روزهای خیلی خوبی کنار هم داشته باشیم. بی‌صبرانه برای پوشیدن پیراهن تیم محبوبم و بازی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم.»

دیدگاه‌ها