کد خبر : 1536167 | 14 تیر 1397 ساعت 11:26 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلاف سردرگم نماینده شهرباران 

سرمربی امروز سپیدرود علی نظرمحمدی است!

در ادامه اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه محبوب شهرباران امروز یک بار دیگر مربی جدیدی برای سپیدرودی ها انتخاب و معرفی شد.

سرمربی امروز سپیدرود علی نظرمحمدی است!

به گزارش "ورزش سه"، از آن جا که در فوتبال ایران همواره شاهد اتفاقات عجیب و غریب بودیم این بار اتفاقاتی در فوتبال گیلان رقم خورد که بعید است نمونه آن را حتی در کشورهای صاحب فوتبال آماتور هم باشیم! باشگاه سپیدرود به عنوان یکی از محبوب ترین باشگاه های ایران این روزها به دو شعبه تبدیل شده که هر روز هم اخبار متفاوتی از این شعبات به گوش می رسد از جمله انتخاب سرمربی و عقد قرارداد با بازیکنان مختلف که این بار در جدیدترین اخبار شاهد بازگشت دوباره علی نظرمحمدی به نیمکت رهبری سپیدرود هستیم.

 

1317445


جواد تن زاده که خود را مالک قانونی سپیدرود می داند و برای تایید این ادعا حکم قضایی نیز در دست دارد امروز بعد از این که نادر دست نشان عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید بلافاصله با علی نظرمحمدی برای هدایت تیم قرارداد بست تا امروز سرمربی این باشگاه همان کسی باشد که خود زمینه صعود تیم به لیگ برتر را فراهم کرده است.


این اتفاق در حالی رخ داد که محمد نوین دیگر مدعی مالکیت باشگاه از یک هفته قبل با خداداد عزیزی به عنوان سرمربی قرارداد بست و حتی قرارداد را در هیات فوتبال استان به ثبت رساند تا تمرینات زیر نظر این مربی سرشناس در رشت پیگیری شود. اقدامی که با جذب چند بازیکن نیز توام بود تا کلاف سردرگم باشگاه سپیدرود همچنان با گره های بیشتری مواجه باشد.


در این بین تن زاده مدعی است امروز تیم او در رشت به عنوان سپیدرود واقعی تمرین خواهد کرد و کسانی که شعبه دیگری با نام سپیدرود به راه انداخته اند چاره ای جز عقب نشینی نخواهند داشت که باید منتظر ماند و دید در این جنگ در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. جنگی که می توان پیش بینی کرد در نهایت دودش به چشم باشگاهی می رود که بسیاری از گیلک ها برای موفقیت آن خون دل های بسیاری خوردند و حالا شاهد از هم پاشیدن این باشگاه و بازی با اعتبار آن هستند.

 

1317446

 

1317447

دیدگاه‌ها