کد خبر : 1536251 | 14 تیر 1397 ساعت 18:12 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: نباید به اروگوئه ای ها فرصت گلزنی بدهیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل اروگوئه حضور یافت.

دشان: نباید به اروگوئه ای ها فرصت گلزنی بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و اروگوئه، فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. دشان که حساس ترین دیدار جام تا به این مرحله را پیش روی خود می‌بیند، در کنفرانس خبری اش در باره نقاط قوت اروگوئه، پوگبا و آمادگی فرانسه صحبت کرد.

 

گل را با اسلحه تنها نگذارید

نباید به حریف در جاهایی که نقطه قوت آنهاست، امتیاز بدهیم. برای مثال نباید راحت به آنها کرنر بدهیم زیرا آنها در زدن کرنر خیلی خوب هستند. سرعت و قدرت و مسئولیت پذیری شان فوق العاده است. گل‌های کمی دریافت کرده اند و حریفی متفاوت  نسبت به آرژانتین خواهند بود.

 

1311244

 

 

نظر دشان درباره ضرورت حضور پوگبا

سن پوگبا بالاتر رفته و پخته تر شده و تجربیات خوبی کسب کرده است، هم در یووه و هم در منچستریونایتد. در رختکن مسئولیت هایی برعهده دارد که اتفاق خوبی است. او بسیار با استعداد است و این برای هم تیمی هایش نکته بسیار مهمی است. حضور او برای هم تیمی ها ضرورت دارد.

 

ما برای یک جنگ آماده ایم

فکر می‌کنم حضور خوبی در جام جهانی داشته ایم و تیم جذاب و هیجان انگیزی داریم. خودمان را برای یک جنگ آماده می‌کنیم، کاملا متمرکز هستیم و مقابل اروگوئه که تیم خوبی است، باید با قدرت ظاهر شویم.

 

اهمیت حضور کاوانی

من تیمم را برای روبرو شدن با کاوانی آماده کرده ام ولی در غیاب او هم ما برنامه ریزی داریم.

 

احترام ویژه برای تابارز

من برای تابارز احترام بسیاری قائل هستم. او عملکرد بسیار خوبی در 12 سال اخیر داشته است. تیم ملی کشوری با 3.5 میلیون جمعیت که او توانسته آن را به موفقیت های چشم گیری برساند. نیمه نهایی 2010 یکی از درخشش های او بود. نمی‌خواهم خیلی از او تعریف کنم ولی احترام بسیاری برایش قائلم.

 

صبر، مهم ترین عنصر در دیدار فردا

باید صبور باشیم ولی این بدین معنا نیست که سبک بازی اروگوئه و آرژانتین شبیه به هم است. اروگوئه کم گل می‌زند ولی مستحکم است. خط حمله خوبی دارد. ما هم برای دفاع و هم برای حمله کردن کاملا آماده هستیم."

 

دیدگاه‌ها