کد خبر : 1536280 | 14 تیر 1397 ساعت 22:30 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف ستاره‌های سپاهان برابر جوانان تارتار؛

جدال پارس جنوبی و سپاهان برنده نداشت

مسابقه دوستانه شاگردان مهدی تارتار و امیر قلعه‌نویی بدون گل به پایان رسید.

جدال پارس جنوبی و سپاهان برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم که تمرینات روزهای اخیرش را در ورزشگاه تهرانسر برگزار کرده بود، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه در مجموعه ورزشی چهارباغ در کردان کرج، محل اردوی پیش فصل شاگردان قلعه‌نویی برگزار شد.

 

1317555

 

سپاهانی‌ها که در نخستین بازی تدارکاتی پیش فصل موفق به پیروزی ۲ بر صفر برابر فولاد خوزستان شده بودند، امروز نتوانستند برابر شاگردان مهدی تارتار به برتری برسند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

1317559

 

پارس جنوبی جم که در نقل و انتقالات تقریبا تمام بازیکنان اصلی خود را از دست داده و با نفرات جوان آماده لیگ برتر می‌شود، همانند  دیدار دوستانه اخیرش برابر پیکان که به تساوی بدون گل رسیده بود، امروز هم در حالی که از تمام نفرات خود مقابل سپاهان استفاده کرد، به تساوی یک بر یک برابر این تیم پُر ستاره دست یافت.

 

محمد نوری، هافبک با تجربه پارس جنوبی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه آشیل پا داشت در این مسابقه بازی نکرد و رحمان احمدی، دروازه‌بان جمی‌ها نیز به دلیل آسیب دیدگی برابر سپاهان به میدان نرفت.

 

1317558

 

کی‌روش استنلی و خالد شفیعی هم دو بازیکن تیم سپاهان بودند که در مسابقه تدارکاتی امروز به میدان نرفتند ولی بیشتر بازیکنان اصلی این تیم به طور ثابت در زمین حضور داشتند.

دیدگاه‌ها