کد خبر : 1536301 | 14 تیر 1397 ساعت 22:51 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

تفاوت ما با برزیل این است که آنها قهرمان جهان شده اند

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، اعلام کرد که تیمش کاملا آماده روبرو شدن با برزیل است اما معتقد است که تیم حریف شانس بیشتری برای صعود دارد.

تفاوت ما با برزیل این است که آنها قهرمان جهان شده اند

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک که بالاتر از انگلیس، به عنوان تیم اول گروه G، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در مرحله قبل فاصله زیادی با حذف نداشت اما در نهایت موفق شد با نتیجه 3-2 ژاپن را شکست بدهد.

مارتینز معتقد است که تیمش در طول رقابت ها بهتر شده و امیدوار به صعود به نیمه نهایی است. او به خبرنگاران گفت:" این یک موقعیت بزرگ است. نمی توان پنهان شد. اگر بخواهید در چنین موقعیتی پنهان شوید، آدم احمقی هستید.

 

1316682

 

ما سخت کار کردیم تا خودمان را به این موقعیت برسانیم. ما در طول تورنمنت بهتر شدیم. واقعا چیز ویژه ای در مورد این تیم و مجموعه بازیکنان وجود دارد. نشانه ها مثبت هستند. اشتیاق زیادی در زمین وجود دارد. ما نمی توانیم منتظر آغاز بازی باشیم بنابراین من احساس می کنم که ما آماده تر از همیشه هستیم."

مارتینز همچنین در مورد تفاوت دو تیم گفت:" تفاوت ما با آنها این است که ما قهرمان جام جهانی نشده ایم. به همین سادگی.

وقتی به یک تورنمنت می روید و نمی دانید که چطور باید در آن تورنمنت به قهرمانی رسید، برتری ای نسبت به حریف ندارید. برزیل می داند چطور قهرمان شود. آنها بیش از هر تیم دیگری قهرمان شده اند؛ بنابراین آنها این سد ذهنی را از سر راه شان برداشته اند. ما باید به آنها احترام بگذاریم؛ به خاطر آنچه به آن رسیده اند."

دیدگاه‌ها