کد خبر : 1536380 | 15 تیر 1397 ساعت 13:19 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر جالب ژاپنی‌ها از سامورایی‌های شجاع (عکس)

نمایش جالب توجه ژاپنی ها در جام جهانی 2018 باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور در اقدامی جالب پیراهن این تیم با نام اعضای تیم را در موزه ملی این کشور جاودانه کند.

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن به عنوان تنها نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی موفق شد گام به مرحله یک هشتم نهایی جام 2018 بگذارد و در این مرحله نیز تنها روی بدشانسی مقابل بلژیک پرستاره شکست را پذیرا شده و از جام کنار برود. نمایشی که تعریف و تمجیدهای فراوانی برای این تیم در پی داشت تا جایی که به بازیکنان این تیم لقب "سامورایی های شجاع" داده شد.

 

1317654


فدراسیون فوتبال ژاپن در پی نمایش تحسین برانگیز بازیکنان و اعضای این تیم در روسیه با دستور مقامات دولتی و فشار افکارعمومی این کشور در راه تمجید از زحمات تیم در اقدامی جالب توجه پیراهن تیم ملی مزین به نام تمام بازیکنان روی آن را در موزه ملی ژاپن ثبت و جاودانه کرد تا سامورایی های شجاع جام 2018 برای همیشه نام شان در ذهن مردم این کشور باقی بماند.

 

1317655


ژاپن در حالی مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی شکست را پذیرا شد که ابتدا با دو گل پیش افتاد سپس با خوردن سه گل که گل سوم در آخرین دقیقه وقت های تلف شده به ثبت رسید فرصت صعود به جمع هشت تیم برتر جام جهانی را از دست داد.

دیدگاه‌ها