کد خبر : 1536459 | 15 تیر 1397 ساعت 18:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل – بلژیک؛

دوئل خلاق‌ترین های جام جهانی در کازان

دیدار امشب تیم های برزیل و بلژیک نبرد بازیکنان خلاق جام جهانی به حساب می آید.

دوئل خلاق‌ترین های جام جهانی در کازان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 از دقایقی دیگر با بازی تیم های فرانسه و اروگوئه آغاز می شود. در دومین بازی این مرحله هم امشب تیم های برزیل و بلژیک به مصاف یکدیگر می روند.

 

جدال برزیلی ها که پرافتخار ترین تیم ادوار جام جهانی هستند با شیاطین سرخ اروپا به طور قطع یکی از جذاب ترین دیدارهای جام بیست و یکم به حساب می آید. تیم بلژیک تا اینجا 12 گل زده و بهترین خط حمله جام لقب گرفته است. در سمت مقابل سلسائو با تکیه به تیم فوق العاده ای که مدتهاست طعم شکست را نچشیده، به دنبال رسیدن به ششمین قهرمانی جهان است.

 

در بازی امشب یک تقابل جالب اتفاق می افتد که با همین میل تهاجمی تیم ها ارتباط مستقیم دارد. نیمار جونیور از برزیل و کوین دی بروینه از بلژیک، به ترتیب با 16 و 13 بار خلق موقعیت، خلاق ترین بازیکنان این دوره از جام جهانی هستند ( در بین تیم هایی که هنوز در جام باقی مانده اند) و حضور همزمان آنها در دیدار امشب، می تواند تهاجمی ترین نمایش جام از ابتدا تا کنون را رقم بزند. احتمالا در بازی امشب باید منتظر موقعیت های زیاد گلزنی باشیم. البته این نکته هم مهم است که خط دفاعی قدرتمند هر دو تیم اجازه بازی تهاجمی و بی محابا مانند دیدارهای قبلی را به حریف نخواهد داد.

 

دیدار تیم های برزیل و بلژیک از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آره نا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها