کد خبر : 1536476 | 15 تیر 1397 ساعت 18:15 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: تراکتور ارث پدری ام نبود

بازیکن سابق تراکتورسازی می گوید قصد دارد با حضور در اکسین فضای متفاوتی را تجربه کند.

ابراهیمی: تراکتور ارث پدری ام نبود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی بازیکن محبوب تبریزی ها که سالها در تراکتورسازی و گسترش فولاد بازی کرد ترجیح داد در این فصل با جدایی از فوتبال تبریز به لیگ دسته اول برود. او در مورد دلایل جدایی از جمع تراکتوری ها گفت: همیشه مردم چیزهایی را از بیرون می بینند و قضاوت می کنند اما ما بازیکنان درون تیم هستیم و می دانیم شرایط بسیار متفاوت از تصورات مردم است.


او ادامه داد: من هیچگاه در این مدت صحبتی نکردم و ترجیح دادم در سکوت به کارم ادامه دهم. وقتی مدیریت جدید در تراکتورسازی مستقر شد مرا دیگر نخواستند و من هم این حق را به آنها می دهم که حق انتخاب داشته باشند. اما موضوعی که آزار دهنده است صحبت هایی بود که مطرح می شد و می گفتند ما تراکتور را ارث پدری خودمان می دانیم. خودمان را به تیم تحمیل کرده ایم و هیچ پیشنهادی نداریم. ولی دیدید که اینطور نیست و بدون کوچکترین حاشیه از فوتبال تبریز خداحافظی کردم. امیدوارم که موفق باشند و بهترین اتفاق ها برایشان بیفتد. بهرحال فوتبال است و اتفاقات خاص خودش را دارد ولی خوب است که همیشه و در همه حال احترام ها حفظ شود.


ابراهیمی در مورد شرایط تیم اکسین گفت: خیلی زود است که درباره آینده صحبت کنیم چون کار را تازه آغاز کرده ایم و زمان می خواهیم تا به هماهنگی برسیم. آقای کمالوند کارش را بلد است و فکر می کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد می توانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. فکر می کنم با حضور در اکسین می توانم شرایط متفاوتی را تجربه کنم. ما برای برگزاری اردو به اردبیل آمده ایم و بعد به تهران برمی گردیم تا خودمان را برای شروع مسابقات آماده کنیم.

دیدگاه‌ها