کد خبر : 1536512 | 15 تیر 1397 ساعت 21:31 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: به هر 23 بازیکنم افتخار می کنم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه، علی رغم رضایت از نمایش بازیکنان، تایید کرد که هنوز در دقایقی بی تجربگی شان به چشم می آید.

دشان: به هر 23 بازیکنم افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه که در مرحله قبل موفق شده بود با نتیجه 4-3 آرژانتین را شکست بدهد، امشب یکی دیگر از غول های آمریکای جنوبی را از پیش رو برداشت و به جمع چهار پایانی جام جهانی راه پیدا کرد. دشان معتقد است که تیمش شایسته رسیدن به این مرحله بود اما به نقطه ضعف تیمش نیز اعتراف کرد.

او به خبرنگاران گفت:" بسیار خوشحالیم و به این تیم افتخار می کنیم. ما شایسته این پیروزی بودیم. ما مقابل آرژانتین هم کار بزرگی انجام دادیم. ما سطح بازی مان را بار دیگر بالاتر بردیم. ما هنوز از تجربه زیادی برخوردار نیستیم. این در بعضی دقایق دیده می شود اما این تیم بسیار آماده است.

 

1317771

 

ما به نیمه نهایی جام جهانی رسیده ایم. من به این 23 بازیکن افتخار می کنم. بعد از عبور از آرژانتین، راحت نبود که تیم را از رویا خارج کنیم. من به اینکه فرانسوی هستم، افتخار می کنم. دیگر هر نتیجه ای بگیریم، در جام جهانی ناکام نبوده ایم. حالا باید منتظر حریف بعدی مان باشیم. برای من فرقی نمی کند با چه تیمی روبرو شویم. ما مصدومی نداریم. کسی هم دوکارته نیست. تنها مسئله، بهبودی بلیز ماتوئیدی است."

دیدگاه‌ها