کد خبر : 1536579 | 16 تیر 1397 ساعت 09:39 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

پائولینیو هافبک قناری‌ها مدعی شد

شکست دیشب برزیل از فاجعه‌ی 7-1 هم تلخ‌تر بود

پائولینیو، هافبک برزیل و بارسلونا معتقد است تحمل شکست دیشب در مقابل بلژیک سخت‌تر از شکست 7-1 سال 2014 برزیلی‌ها در مقابل آلمان بوده.

شکست دیشب برزیل از فاجعه‌ی 7-1 هم تلخ‌تر بود

به گزارش ورزش سه، برزیلی‌ها دیروز چار سال بعد از شکست در مرحله‌ی نیمه نهایی جام جهانی، این بار در مرحله یک چهارم نهایی شکست خوردند تا با جام جهانی خداحافظی کنند. برزیلی‌ها این بار به مصاف بلژیک رفته و با نتیجه‌ی 2-1 بازی را به حریف واگذار کردند. 


در سال 2014، برزیل که میزبان جام جهانی بود در این مرحله در مقابل آلمان قرار گرفت و با نتیجه‌ی تحقیرآمیز 7-1 در هم شکسته شد. آلمانی که در نهایت جام جهانی را بالای سر برد. 


پائولینیو که در آن بازی مشهور، جدال آلمان و برزیل در بلو هوریزنته، حضور داشته می‌گوید برای او تحمل شکست در مقابل بلژیک حتی از آن بازی هم سخت‌تر بوده. 


پائولینیو در یک مصاحبه‌ی تلویزیونی می‌گوید " هر دو شکست برای من سخت بودند. سال 2014 اتفاق خیلی ناگوار و پیچیده‌ای بود ولی این شکست، از آن هم سخت‌تر است ". 


هافبک برزیلی می‌گوید " نحوه‌ی شکست خوردن‌مان، آخر ما تا آخرین ثانیه جنگیدیم، آن هم در بازی‌ای که تمام مدت یک سر و گردن از آنها بالاتر بودیم ". 


اما گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی در جام جهانی روسیه به هیچ وجه در حد و اندازه‌ی انتظارها ظاهر نشد و می‌توان گفت تورنمنت روسیه برای او تورنمنت فرصت‌های از دست رفته بود. ستاره‌ی منچسترسیتی در هر 5 بازی تیمش از ابتدا به عنوان یار فیکس به میدان رفت و با اینکه فصل گذشته در لیگ برتر جزیره 13 بار گلزنی کرده بود، در جام جهانی روسیه موفق نشد حتی یک بار توپ را به تور دروازه‌ها بچسباند. 


او بعد از پایان بازی گفت " خیلی سخت بود. من خیلی تلاش کرده بودم. آدم برای رسیدن به تورنمنتی مثل این، از خیلی چیزها می‌گذرد. این برای همه یک رویا است. به محض اینکه آدم اولین بازی‌اش در جام جهانی را تجربه می‌کند، دیگر نمی‌تواند از آن دست بردارد ".

دیدگاه‌ها