کد خبر : 1536662 | 16 تیر 1397 ساعت 12:50 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار: ای کاش استقلالی‌ها به مراسم ازدواج کاوه می‌آمدند

بختیار می گوید بدگه دنبال انتخاب تیمی است که بتواند بازهم در تیم ملی حضور داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی بازیکن سابق تیم استقلال شب گذشته در مراسم ازدواج کاوه رضایی به همراه آرش افشین حضور یافت تا در جشن رفیق صمیمی اش حضور داشته باشد.


رحمانی درباره این مراسم به ورزش سه گفت: ابتدا از تمام کسانی که حضور داشتند تشکر می کنم، از سعید لطفی، آرش افشین و اقا یحیی گل محمدی که تیمشان در اردو بود و تشریف آوردند نیز ممنون هستم و تمام دوستانی که حضور داشتند و اکنون اسمشان به خاطرم نیست.

 

وی ادامه داد: اما هیچکدام از استقلالی ها در مراسم حضور نداشتند و این موضوع به نظرم قشنگ نبود و من خیلی ناراحت شدم، وریا و مهدی رحمتی گفتند دلیل مشکلات شخصی نتوانستند به مراسم بیایند. ای کاش حداقل یک نفر به نمایندگی از استقلال می آمد، کاوه فصل قبل برای استقلال بهترین بود و حقش این نبود که هیچکس از این باشگاه به مراسمش نیاید، در هر صورت برای کاوه و همسرش آرزوی موفقیت می کنم.

 

او همچنین درباره غیبت نوید محمدزاده بازیگر کردزبان که رابطه خوبی با او و کاوه داشت نیز گفت: دلیلش را نمی دانم که چرا نوید نبود، اینکه دعوت بود یا خیر را نمی دانم اما ای کاش او هم در جمع ما بود.

 

ملی پوش سابق تیم ملی ایران درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی٢٠١٨ نیز گفت: واقعا بچه ها در تیم ملی نمایش خیلی خوبی داشتند و در همه پست ها عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در جام ملت های آسیا قهرمان شویم.


بازیکن سابق فولاد خوزستان درباره وضعیت خودش نیز گفت: من این همه مدت قرارداد نبستم بخاطر این که می خواهم جایی برم که هم برای آینده فوتبالی ام خوب باشد و هم بتوانم برای تیم ملی بازهم بازی کنم.

 

1317948

دیدگاه‌ها