کد خبر : 1536735 | 16 تیر 1397 ساعت 17:47 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در ذوب آهن آرامش دارم

بوحمدان: قسمت نشد با امیرخان همکاری کنم

مدافع ذوب آهن اصفهان با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیمش گفت در فصل آینده نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.

بوحمدان: قسمت نشد با امیرخان همکاری کنم

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان مدافع تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی تیمش برای حضور در رقابت های لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: ما تمرینات خود را در اصفهان آغاز کردیم و برای برگزاری اردو به کرج آمدیم. حتی یک دیدار دوستانه هم برگزار کردیم ولی کادر فنی از شرایط و امکانات اردو راضی نبودند و ترجیح دادیم به اصفهان برگردیم.


او درباره تمدید قراردادش با ذوب آهن تصریح کرد: قبل از هرچیز جا دارد که یک تشکر ویژه از آقای قلعه نوعی داشته باشم و یک معذرت خواهی هم از ایشان کنم. ما فصل خوبی را در لیگ هفدهم باهم تجربه کردیم و ایشان تمایل داشتند که همکاری ما در سپاهان ادامه داشته باشد. حتی مذاکراتی را با این تیم داشتم اما در نهایت قسمت نشد برای امیرخان بازی کنم.


او ادامه داد: از امیرخان بابت اعتمادی که به من داشتند ممنونم اما خب شرایط در ذوب آهن به قدری مطلوب است و بدون حاشیه در آرامش کارمان را می کنیم که بازیکن دلش نمی خواهد شرایطش را تغییر بدهد. من اینجا بدون حاشیه کارم را انجام می دهم و از تمدید قراردادم با ذوب آهن راضی هستم.


بوحمدان با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم گفت: ما بازیکنانی خوبی را از دست دادیم اما آنهایی که به جمع ما اضافه شدند از بهترین ها هستند و می توانیم در لیگ هجدهم عملکرد خوب مان را تکرار کنیم و مدعی باشیم. توقع از ما بالا رفته و باید همه توان مان را به کار ببندیم تا در سه جبهه لیگ جام حذفی و آسیا خوب بجنگیم.


مدافع ذوب آهن در مورد کار با امید نمازی خاطرنشان کرد: آقای نمازی مربی با دانشی هستند که در سطوح مختلف بین المللی کار کرده اند. من فکر می کنم با حمایت مدیران و کمک کادر فنی بتوانیم در این فصل نماینده شایسته ای برای فوتبال اصفهان باشیم. با توجه به اینکه سپاهان نیز تیم قدرتمندی ساخته می توانیم امیدوار باشیم لیگ هجدهم اصفهان به قطب فوتبال ایران تبدیل شود.

دیدگاه‌ها