کد خبر : 1536871 | 17 تیر 1397 ساعت 02:39 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: مقابل 50 هزار روس، به یک پیروزی بزرگ رسیدیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، پس از پیروزی تیمش مقابل روسیه و صعود به نیمه نهایی جام جهانی، تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

دالیچ: مقابل 50 هزار روس، به یک پیروزی بزرگ رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در 90 دقیقه به تساوی 1-1 رسیدند و در وقت های اضافه هر تیم یک گل دیگر زد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد. در ضربات پنالتی کرواسی مانند دیدار مقابل دانمارک عملکرد بهتری داشت و توانست بار دیگر به پیروزی برسد. دالیچ معتقد است که هرچند تیمش در نیمه اول نمایش خوبی نداشت اما در مجموع شایسته پیروزی بود.

او به خبرنگاران گفت:" ما مسیر دشواری داشتیم و باید برای رسیدن به نیمه نهایی می جنگیدیم. به بازیکنانم به خاطر اینکه سخت مبارزه کردند، تبریک می گویم. ما باید احساس غرور کنیم.

 

1318203

 

البته ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در ادامه نمایش خوبی داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. می دانستیم مقابل روسیه چطور بازی کنیم. ما توانستیم مقابل 50 هزار هوادار حریف، یک پیروزی بزرگ به دست بیاوریم. حیف بود که در روسیه باشیم اما فرصت بازی در مسکو را پیدا نکنیم."

دالیچ همچنین در مورد دلیل گریه کردنش در پایان بازی گفت:" نمی دانم چه اتفاقی افتاد. یکی از اعضای کادر فنی بعد از پنالتی آخر، روی نیمکت من را در آغوش گرفت و پس از آن همه چیز برای من تکرار شد؛ مانند دیدار قبل."

دیدگاه‌ها