کد خبر : 1536933 | 17 تیر 1397 ساعت 11:46 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

تجلیل یان اندرسون از انگلیس

سرمربی سوئد : انگلیس شایسته‌ی قهرمانی جام

سرمربی تیم ملی سوئد، یان اندرسون که تیمش دیروز در مقابل انگلیس 2-0 شکست خورد و از رسیدن به مرحله‌ی نیمه‌نهایی بازماند می‌گوید انگلیس‌ها آنقدر خوب هستند که بتوانند قهرمان جام جهانی شوند.

سرمربی سوئد : انگلیس شایسته‌ی قهرمانی جام

به گزارش ورزش سه، اندرسون که شاگردانش در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی، سوئیس را شکست داده بودند و قصد داشتند بعد از جام 94 برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر دنیا راه یابند، در مقابل انگلیس و شاگردان گرت ساوت‌گیت حرفی برای گفتن نداشتند. 

 

اندرسون می‌گوید " من بدون اغراق معتقدم انگلیس آنقدر خوب است که می‌تواند قهرمان جام جهانی شود. آنها تیم پرقدرتی هستند و سازماندهی خیلی خوبی دارند. می‌خواهم به تیم انگلیس و مربی‌اش تبریک بگویم. آنها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و کمتر پیش می‌آید که توپ را به حریف واگذار کنند. من صد در صد معتقدم که آنها توان این را دارند که تا آخرین مرحله پیش رفته و جام را فتح کنند ". 

 

اندرسون در مورد بازی تیم خودش با انگلیس می‌گوید " بعید می‌دانم ما اشتباه محرزی کرده باشیم. ما با حریف خیلی خوبی روبرو بودیم و نتوانستیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. تفاوت تیم‌ها در این سطح بسیار اندک است. بوجود آوردن فرصت گلزنی در مقابل تیمی که با 5 دفاع بازی می‌کند کار ساده‌ای نیست ".

دیدگاه‌ها