کد خبر : 1537011 | 17 تیر 1397 ساعت 16:39 | 166.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از ناکامی در به خدمت گرفتن پورعلی‌گنجی

باشگاه ترابوزان اسپور به دنبال مدافع استقلال

باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به صورت جدی خواهان جذب مدافع جوان استقلال است.

باشگاه ترابوزان اسپور به دنبال مدافع استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعاتی که در مورد حضور مجید حسینی در شارلوا به گوش می رسید، حالا رسانه های ترکیه ای خبر از مذاکرات باشگاه ترابوزان اسپور برای جذب این مدافع جوان داده اند.


سایت خبری گون باکیش امروز خبری را روی خروجی سایت خود قرار داد که در آن آمده بعد از ناکامی باشگاه ترابوزان اسپور در راه جذب مرتضی پورعلی گنجی حالا این باشگاه دیگر مدافع تیم ملی ایران را هدف قرار داده است و قصد دارد مجید حسینی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

 

در این بین باشگاه استقلال برای انتقال مجید حسینی مبلغ 500 هزار یورو درخواست کرده است اما رقم پیشنهادی باشگاه ترابوزان 300 هزار یورو است.

 

1318311

 

همچنین سایت خبری تکویم ترکیه هم خبر مذاکره ترابوزان اسپور با مجید حسینی را تایید کرده است و اعلام کرده که بعد از درخشش این بازیکن در جام جهانی باشگاه ترابوزان اسپور پروژه جذب این بازیکن را مورد بررسی قرار داده است و مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده است.


مجید حسینی بعد از علیرضا بیرانوند دومین بازیکنی است که بعد از جام جهانی مورد توجه تیم های ترکیه ای قرار گرفته است و باید دید در نهایت آیا این انتقال نهایی می شود یا نه.


استقلال برای ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا و البته فصل جدید لیگ برتر در تلاش است تا مجید حسینی را متقاعد به ماندن در این تیم کند اما حالا پیشنهاد ترابوزان اسپور کار این باشگاه را برای ماندن این بازیکن بسیار سخت می کند.

دیدگاه‌ها