کد خبر : 1537019 | 17 تیر 1397 ساعت 17:21 | 68.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو:

ثابت می‌کنیم که آنری روی نیمکت اشتباهی نشسته است

اولیور ژیرو می‌گوید احترام زیادی برای دستیار تیم ملی بلژیک قائل است و او را یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورش می‌داند.

ثابت می‌کنیم که آنری روی نیمکت اشتباهی نشسته است

به گزارش "ورزش سه" از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه سه‌شنبه شب تیم‌های ملی بلژیک و فرانسه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و دیدار حساسی برای صعود به فینال مسابقات برگزار می‌کنند. فرانسوی‌ها بیست سال گذشته تنها قهرمانی تاریخ خود را به دست آوردند و حالا به دنبال دومین قهرمانی خود هستند و از طرف مقابل تیم ملی بلژیک به دنبال کسب اولین قهرمانی در ادوار جام جهانی است.


نکته‌ی جالب توجهی که باعث می‌شود جذابیت‌های این بازی دوچندان شود، حضور تیری هانری در کادرفنی تیم ملی بلژیک است. اسطوره‌ی فوتبال فرانسه در 123 بازی ملی 51 گل برای خروس‌ها به ثمر رساند و حالا در کنار روبرتو مارتینز مقابل تیم ملی کشورش قرار می‌گیرد.


حال اولیور ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه در خصوص این تقابل می‌گوید:


من ترجیح می‌دادم که هانری در کنار ما باشد و تجربه خود را در اختیار تیم ملی فرانسه قرار دهد. وی اسطوره فوتبال فرانسه است و همه‌ی ها ما احترام زیادی برای او قائل هستیم اما این دیدار برای ما نگران کننده نخواهد بود.


وی در ادامه گفت:


من حسود نیستم و احترام متقابل زیادی بین و من و آنری وجود دارد. کار من این است که در زمین بازی عملکرد خوبی داشته باشم و به تیمم کمک کنم اما باعث افتخارم است که به آنری نشان دهم روی نیمکت اشتباهی نشسته است.


ژیرو ادامه داد:


آنری برای پیشرفت و یادگیری احتیاج داشت که در یک جا مربیگری را آغاز کند. من مطمئن هستم او روزی با کسب تجربه و آگاهی زیاد به تیم ملی فرانسه بازمی‌گردد و کمک زیادی می‌کند.

دیدگاه‌ها