کد خبر : 1537071 | 17 تیر 1397 ساعت 23:09 | 224.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از ساعت‌ها مذاکره با گرشاسبی؛

سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست

سروش رفیعی هافبک فصل پیش تیم الخور با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم به پرسپولیس پیوست.

سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، هافبک خلاق فوتبال کشورمان که در هفته های اخیر خبر پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد، امشب و سرانجام پس از مذاکرات فراوان قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

 

قرارداد رفیعی و پرسپولیس یک سال و نیمه خواهد بود. او نیم فصل اول را در تیم دیگری سپری خواهد کرد و سپس نیم فصل دوم لیگ هجدهم و تمام لیگ نوزدهم را در تیم پرسپولیس حضور خواهد داشت.

 

سروش رفیعی سابقه یک نیم فصل حضور در پرسپولیس را دارد و در همان مدت، محبوبیت زیادی بین هواداران کسب کرد اما در پایان فصل به خاطر برخی مشکلات و مسائل راهی لیگ قطر شد.

 

حال با پیوستن رفیعی به پرسپولیس، سرخ ها خط هافبک قدرتمندتری در اختیار خواهند داشت. در صورتی که وحید امیری نیز با این تیم قراردادش را تمدید کند، آن ها با قدرت هرچه بیشتری در لیگ هجدهم حضور خواهند یافت.

 

اکنون نقطه ابهام سرخ ها، حضور رفیعی در اردوی کرواسی است. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا او در اردوی آماده سازی پیش فصل این تیم حضور خواهد داشت یا خیر؟

 

همچنین احتمالا همچون لیگ شانزدهم، او شماره 7 پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

 

او بلافاصله پس از امضای قرارداد با پرسپولیس، عکسی از خود با پیراهن قرمزها منتشر کرد و نوشت: «هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!»


نکته جالب از انتقال رفیعی به پرسپولیس این که مذاکرات او با باشگاه از ظهر امروز آغاز شده بود و سرانجام در نیمه شب دوشنبه، این انتقال به سرانجام رسید.

 

1318362

دیدگاه‌ها