کد خبر : 1537172 | 18 تیر 1397 ساعت 17:24 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت گیت:

قهرمانی سخت اما لذتبخشی در پیش داریم

سرمربی جوان تیم ملی انگلیس می‌گوید بازیکنانش این روحیه را دارند که خالق اتفاقات بزرگ در جام جهانی روسیه باشند.

 قهرمانی سخت اما لذتبخشی در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی انگلیس با حذف سوئد از جام جهانی بعد از 28 سال حضور در نیمه نهایی را تجربه می‌کند و در این مرحله باید به دیدار تیم ملی کرواسی برود. سه شیرها در کنار نیجریه و فرانسه جز جوان‌ترین تیم‌های جام جهانی بودند و به همین دلیل همگان فکر می‌کردند آن‌ها در این دوره از مسابقات نتایج خوبی را به دست نیاورند. اما حالا انگلیس در نیمه نهایی حضور دارد و به دنبال صعود به فینال و کسی دومین قهرمانی تاریخ خود است.

 


حال سرمربی تیم ملی انگلیس در گفت و گو با رسانه‌ها قهرمانی در این دوره از مسابقات را لذتبخش و دشوار‌تر از سال 1966 دانست و عنوان کرد:
هم اکنون به تیمی که سال 1966 مقام قهرمانی را به دست آورد احترام گذاشته می‌شود اما به طور مختصر از آن‌ها صحبت در میان است. ما از ابتدا بازیکنان را در کنار هم جمع کردیم و از اهداف بلند مدت خود برای آن‌ها سخن گفتیم.

 


وی در ادامه گفت:
اما در روزهای قبل از اعزام به روسیه یک سری از بازیکنانی که در جام جهانی 1966 با انگلیس قهرمان شده بودند به کمپ تیم ملی انگلیس (کمپ سنت جرج) آمدند و بازیکنان رو تحت تاثیر قرار دادند. این افراد با القای روحیه به بازیکنان تیم ملی انگلیس این احساس را در آن‌ها به وجود آوردند که می‌توانند خالق کارهای بزرگ در جام جهانی روسیه باشند.

 

دیدگاه‌ها