کد خبر : 1537207 | 18 تیر 1397 ساعت 19:22 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره جدید یوونتوس به احتمال انتقال رونالدو

امره جان، ستاره آلمانی و جدید یوونتوس از انتقال به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

واکنش ستاره جدید یوونتوس به احتمال انتقال رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل اخباری در مورد انتقال هافبک لیورپول به تورین شنیده می شد و در نهایت امره جان با قراردادی آزاد به یوونتوس ملحق شد و حالا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر شد.

 

1318491

 

انتقال رونالدو به یوونتوس: "هر بازیکنی علاقه دارد کنار او بازی کند و حضور او در تورین خوشحال کننده است و من امیدوارم رونالدو راهی یوونتوس شود."

 

حضور در تورین: "اولین مربی من ایتالیایی بود و هنگامی که خیلی جوان بودم به من گفت تو روزی برای یوونتوس بازی خواهی کرد و خوشبختانه حالا من اینجا هستم. ذهنیت من و باشگاه هر 2 متمایل به کسب عناوین است و من برای قهرمان شدن راهی اینجا شده ام. زمانی که کوچک تر بودم زیدان اسطوره من بود که روزی در یوونتوس بازی می کرد."

 

پست مورد علاقه: "خط میانی برای من مانند خانه ام است اما در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد و من چه دروازه بان باشم، چه مدافع و چه هر پستی می خواهم بهترین بازی خود را ارائه دهم."

 

دیگر پیشنهادات: "بله، درست است که پیشنهادات بسیاری از تیم های خوب دیگری هم داشتم اما یوونتوس را برای پروژه اش انتخاب کردم زیرا تیم بسیار بزرگی است و من خوشحالم که بخشی از این تیم باشم."

دیدگاه‌ها