کد خبر : 1537344 | 19 تیر 1397 ساعت 10:47 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی اوسترسوند امیدوار به ماندن سامان

بورچنال: تا آخرین دقیقه از قدوس بهره می‌بریم

سرمربی جدید باشگاه سوئدی تاکید کرد تا آخرین روزی که ستاره ایرانی به فروش نرفته از توانایی های او به عنوان کاپیتان بهره خواهد برد.

بورچنال: تا آخرین دقیقه از قدوس بهره می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، اوسترسوند بعد از برتری شیرین شب گذشته برابر هاماربی که با گلزنی ستاره ایرانی به دست آمد خود را برای جدال حساس و سرنوشت ساز با مالمو صدرنشین رقابت ها آماده می کند، جدالی که طرفداران این تیم هنوز نمی دانند سامان قدوس را در ترکیب تیم شان خواهند داشت یا نه؟


یان بورپنال سرمربی جوان و جدید اوسترسوند که جانشین گراهام پوتر انگلیسی شده است در واکنش به جنجال های فروش کاپیتان ایرانی خود مدعی شد تا لحظه ای که پنجره تابستانی باز باشد همواره این شایعات و جنجال ها پیرامون ستاره های بزرگ تیم ها وجود دارد و کاپیتان او نیز از این قاعده مستثنی نیست.


این مربی در گفتگو با رسانه های سوئدی پیرامون این که روی سامان قدوس برای بازی با مالمو حساب می کند، گفت:« حتی اگر بدانیم سامان را یک دقیقه دیگر در اختیار داریم از این یک دقیقه نهایت بهره را خواهیم برد چون حضور او تاثیر شگرفی در تیم ما دارد. من امیدوارم سامان را برای مدت زمان زیادی در اختیار داشته باشم اما وقتی شما یک ستاره دارید و پنجره انتقالاتی هم باز است باید خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید با این حال من سامان را در برنامه هایم برای بازی با مالمو قرار دادم و تا زمانی که باشگاه خبری پیرامون آینده او به من ندهد از این بازیکن برای بازی ها بهره خواهم برد».

دیدگاه‌ها