کد خبر : 1537350 | 19 تیر 1397 ساعت 11:15 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان فرانسه از تیری آنری بزرگ می‌گوید

جنتلمن بزرگ فوتبال فرانسه روی نیمکت بلژیک

تیری آنری، مهاجم بازنشسته‌ی فرانسوی و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه حالا به عنوان یکی از مربیان بلژیک باید برای حذف کردن تیم ملی کشورش از جام جهانی نقشه بکشد.

جنتلمن بزرگ فوتبال فرانسه روی نیمکت بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه‌ی بازی‌ امروز در سنت‌‌‌پترزبورگ، بازی‌ای که بدون شک برای این اسطوره‌ی آرسنال یک جدال پراحساس خواهد بود، هوگو لوریس سنگربان فرانسه اعلام کرده برای آنری احترام بسیاری قائل است و او را یکی از جنتلمن‌های بزرگ فوتبال فرانسه خوانده.


فرانسه امروز سه‌شنبه در استادیوم کرستووسکی شهر سنت‌پترزبورگ، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 در حالی به مصاف بلژیک می‌رود که بهترین گلزن تاریخ فرانسه عضوی از  کادر فنی بلژیک به رهبری روبرتو مارتینز است.


آنری به همراه فرانسه در جام جهانی 98 و رقابتهای یورو2000 به قهرمانی رسیده و اینکه او بخواهد برای حذف تیمش از جام جهانی تلاش کرده و نقشه بکشد، برای خیلی‌ها تصویری غیرواقعی و سورئال به نظر می‌آید.


هوگو لوریس، کاپیتان و سنگربان امروز آبی‌ها در یک کنفرانس خبری می‌گوید " من آنقدر خوش‌شانس بودم که توانستم دو فصل در کنار او در تیم ملی فرانسه بازی کنم. او فوتبالیست بزرگی است و یکی از جنتلمن‌های بزرگ فوتبال فرانسه است. البته شکی نیست که دیدن او روی نیمکت بلژیک، منظره‌ی خاص و عجیبی است. ولی خب، تصمیم با او است. او دارد برای آینده‌اش در دنیای مربی‌گری تجربه‌آموزی می‌کند ".

 

لوریس می‌گوید " به نظرم قلب او امروز دوتکه خواهد بود. آنری قبل از هر چیز فرانسوی است. او با پیراهن آبی لو بلو لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و در تیم ملی رکورددار گلهای زده است و از نظر تعداد بازی‌های ملی هم نفر دوم تاریخ فوتبال فرانسه است. او نامش را در تاریخ تیم ملی فرانسه ثبت کرده. آنری شیفته‌ی فوتبال است و امروز با بلژیکی‌ها است و می‌دانم برای کمک به تیمش از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد ".

دیدگاه‌ها